Gjest GR-slanker Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg spiser frokost kl. 8.00, men er oppe fra 7.00. Kan jeg sykle på trimsykkelen min en halvtimes tid FØR jeg spiser frokost eller er det dumt? Orker ikke spise noe tidligere + at det ødelegger matrytmen for resten av dagen. Er det evnt noe lett jeg kan spise/drikke før jeg trener? Mener å huske at vi lærte på skolen at man alltid skulle spise før man trener. Kommer jeg til å gå ned ved å trene på morgenen eller vil det danne seg muskler? (Eller blir dette det samme? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernemor Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Den meste effektive form for trening hvis du ønsker å forbrenne fett er å trene før du spiser om morgenen. Leste om det i 'Alt om fettforbrenning' og også i Lindberg's bøker. Kunne spise noe veldig lett eventuelt, men husker ikke hva. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GR-slanker Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Den meste effektive form for trening hvis du ønsker å forbrenne fett er å trene før du spiser om morgenen. Leste om det i 'Alt om fettforbrenning' og også i Lindberg's bøker. Kunne spise noe veldig lett eventuelt, men husker ikke hva. "Alt om fettforbrenning"? Er dette en bok? Hvem, Hva og Hvor? Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Høres ut som en fin start på dagen å trene litt, kanskje etter å ha drukket et glass ananasjuice eller annet. Og så spiser du frokosten. Men om du forbrenner mer fett på den måten er ikke sikkert! Husk at kroppen har lettest for å ta av karbohydratene som ligger i blodsukkeret (glykogenet). Effektiv forbrenning av kroppsfettet tar det tid å utvikle, og under en treningsøkt kan det ta en halv time eller mer før den er gommet i gang ordentlig. Men du merker selv til en viss grad at det skjer (svetten, varmen, sultfølelsen, følelsen av letthet, velvære med endorfiner i kroppen etc.). Og starter du arbeidsøkten for intenst blir det mest karboforbrenning, inntil du er utkjørt. Da er det riktig nok mest fett du kan forbrenne, men hvis du må hvile mens du venter på at det har foregått lenge nok, blir det faste i mangfoldige timer, og det er en fæl måte å tvinge kroppen på. Vil du ned i vekt uten å tyne deg i matveien er mitt råd: Lange turer i passe tempo, f.eks. gåing med staver i marka, 3-6 timer tre eller fire ganger i uken. Og sykling og løping innimellom om du har tid og orker. Det blir mer muskler, javel, men slanke og pene. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest erfaring lærer Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Høres ut som en fin start på dagen å trene litt, kanskje etter å ha drukket et glass ananasjuice eller annet. Og så spiser du frokosten. Men om du forbrenner mer fett på den måten er ikke sikkert! Husk at kroppen har lettest for å ta av karbohydratene som ligger i blodsukkeret (glykogenet). Effektiv forbrenning av kroppsfettet tar det tid å utvikle, og under en treningsøkt kan det ta en halv time eller mer før den er gommet i gang ordentlig. Men du merker selv til en viss grad at det skjer (svetten, varmen, sultfølelsen, følelsen av letthet, velvære med endorfiner i kroppen etc.). Og starter du arbeidsøkten for intenst blir det mest karboforbrenning, inntil du er utkjørt. Da er det riktig nok mest fett du kan forbrenne, men hvis du må hvile mens du venter på at det har foregått lenge nok, blir det faste i mangfoldige timer, og det er en fæl måte å tvinge kroppen på. Vil du ned i vekt uten å tyne deg i matveien er mitt råd: Lange turer i passe tempo, f.eks. gåing med staver i marka, 3-6 timer tre eller fire ganger i uken. Og sykling og løping innimellom om du har tid og orker. Det blir mer muskler, javel, men slanke og pene. Lykke til! Cardio før frokost er den ultimate trening for fettforbrenning. Moderat tempo..en halv til en time..og du vil merke resultater. Fettet renner av. Har prøvd det og det virker utmerket. Drikker du juice før trening kan du glemme det. Juice inneholder for mye sukker/karbohydrater. Hensikten med trening før frokost er å tære på fett. Etter nattens søvn er karbohydratlageret tomt, og kroppen må bruke fettlageret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et tips bare.. Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 "Alt om fettforbrenning"? Er dette en bok? Hvem, Hva og Hvor? Takk for svar! Ja, det er en bok. Fåes kjøpt i bokhandler eller lånt på bibliotek. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.