Gjest "Nummen" Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Opplevde her for en stund siden etter jeg hadde vært med på en sykkel 2 time på SATS, at jeg hadde mistet hele følelsen langs hele siden på hånda, fra lille fingen og ned til håndleddet. Timen hadde vært nokså anstrengende, og jeg tenkte kanskje det hadde noe med det å gjøre, Men Det gikk ikke over før etter ei uke. Jeg var helt nummen i flere dager. Jeg har ikke opplevd dette før. Har hørt om de som har operert i håndleddet fordi de ikke fikk blod ut i hånda, både folk med og uten leddgikt. Kan dette være begynnelsen på noe sånn? Akurat nå kjenner jeg ikke noe, men det kommer tilbake når jeg trener. Håper noen kan svare meg på dette. Er litt bekymret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeppo Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det er nok en nerve som er i klem.Hvilken nerve, og hvor trykket (innklemmingen) ligger er avgjørende for hvilke fingre som "sovner". Er det pekefinger, langfinger og halve ringfinger ligger problemet i håndleddstunellen. Er det lillefinger og yttre del av hånden ligger problemet i albuen. Det finnes noen avvik fra denne diagnosen, en spesialist i ortopedi eller en nevrolog kan stille den eksakte diagnosen, slik at du kan få den rigtige hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.