lpr Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har trent i mange år, og er aktiv innen friidrett. Jeg trener ca 5-7 ganger i uken. Problemet mitt er at jeg ikke har hatt noen sportslig fremgang de tre siste årene. Jeg løper 800 m på samme tid som for tre år siden. Jeg er nå 15 år, og kommer stadig lengre ned på resultatlistene når jeg konkurerer i langrenn. Jeg blir litt fortvilt og mister snart motet. Jeg lurer på om det er noe kosttilskudd som anbefales jeg kan bruke for å utvikle min muskelmasse. lpr 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 lpr. Det hadde vært nyttig å høre litt om hvordan du trener, før jeg kommenterer noe vedrørende manglende fremgang. Hvis du har et rimelig greit kosthold vurdert etter vanlig norsk standard, kan neppe dine problemer løses ved kosttilskudd. Skriv litt mer, så skal jeg komme tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormy84 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 lpr. Det hadde vært nyttig å høre litt om hvordan du trener, før jeg kommenterer noe vedrørende manglende fremgang. Hvis du har et rimelig greit kosthold vurdert etter vanlig norsk standard, kan neppe dine problemer løses ved kosttilskudd. Skriv litt mer, så skal jeg komme tilbake. Jeg lurte også på hva slags kosttillskudd jeg burde kjøpe for jeg trenger ekstra hjelp for å komme i form. Jeg hadde kyssesyken for 2 måneder siden og etter den så har min fysikk blitt veldig dårlig. Hvis du kunne anbefale noe så ville det ha hjulpet meg veldig mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.