Gå til innhold

Ingen sporstlig fremgang. Kosttilskudd?

lpr

Anbefalte innlegg

Jeg har trent i mange år, og er aktiv innen friidrett. Jeg trener ca 5-7 ganger i uken. Problemet mitt er at jeg ikke har hatt noen sportslig fremgang de tre siste årene. Jeg løper 800 m på samme tid som for tre år siden. Jeg er nå 15 år, og kommer stadig lengre ned på resultatlistene når jeg konkurerer i langrenn. Jeg blir litt fortvilt og mister snart motet. Jeg lurer på om det er noe kosttilskudd som anbefales jeg kan bruke for å utvikle min muskelmasse.

lpr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

lpr.

Det hadde vært nyttig å høre litt om hvordan du trener, før jeg kommenterer noe vedrørende manglende fremgang. Hvis du har et rimelig greit kosthold vurdert etter vanlig norsk standard, kan neppe dine problemer løses ved kosttilskudd. Skriv litt mer, så skal jeg komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

lpr.

Det hadde vært nyttig å høre litt om hvordan du trener, før jeg kommenterer noe vedrørende manglende fremgang. Hvis du har et rimelig greit kosthold vurdert etter vanlig norsk standard, kan neppe dine problemer løses ved kosttilskudd. Skriv litt mer, så skal jeg komme tilbake.

Jeg lurte også på hva slags kosttillskudd jeg burde kjøpe for jeg trenger ekstra hjelp for å komme i form. Jeg hadde kyssesyken for 2 måneder siden og etter den så har min fysikk blitt veldig dårlig. Hvis du kunne anbefale noe så ville det ha hjulpet meg veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...