Gjest usikker Skrevet 27. november 2000 Skrevet 27. november 2000 Jeg gikk til legen for å få p-piller eller p-sprøyte. Men da sa han at for å få det, måtte jeg ha en gynekologisk undersøkelse først. Ingen av veninnene mine som går på p-piller har måttet gjøre det. er det vanlig å måtte gjøre det?? På forhånd takk for svar!! 0 Siter
Gjest Fodidodi Skrevet 28. november 2000 Skrevet 28. november 2000 Det er veldig vanlig og absoultt nødvendig og betryggende. Det er absolutt ikke vondt. Ikke gru deg! Slapp av i rompemusklene og pust dypt med magen, da går det helt bra! Det er jo betryggende å vite at alt er i orden. Dette er legene så proffe og flinke med, at det er ikke noe problem. Lykke til, medsøster! 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 28. november 2000 Skrevet 28. november 2000 Det er ikke absolutt nødvendig med en slik undersøkelse for å få prevensjon, men mange leger synes det er en god anledning til å sjekke at alt er normalt. Chlamydia f.eks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.