Stankonia Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hei. Lurte på om noen kunne gi meg navnet på det anabole stoffet som blir kalt "thai Russere"? Jobber med et prosjekt om styrkeløftere og Anabole Steroider og trenger litt info.=) Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Dianabol, eller d-bol, er et av steroidene som blir kalt russere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stankonia Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Dianabol, eller d-bol, er et av steroidene som blir kalt russere. er ikke Dianabol og D-bol to forskjellige stoffer a? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 er ikke Dianabol og D-bol to forskjellige stoffer a? Nei. De såkalte Russerne er et kallenavn på Dianabol lagd i Russland. Thai er kallenavnet på Dianabol lagd i Thailand, osv. Det finnes for øvrig ingenting som heter ThaiRussere, men mange idioter tror selvsagt at bransjenavnet til såkalt Thaibol er Russere, noe som sier noe om hvor mye den gjennomsnittelige bruker vet om det de dytter i seg. Dianabol er bransjenavnet på virkestoffet Methandrostenolone. Du bør søke litt på nettet. Det finnes tonnevis av informasjon der ute, og skal du skrive en oppgave om dette så trenger du å skrive om mer enn Dianabol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Nei. De såkalte Russerne er et kallenavn på Dianabol lagd i Russland. Thai er kallenavnet på Dianabol lagd i Thailand, osv. Det finnes for øvrig ingenting som heter ThaiRussere, men mange idioter tror selvsagt at bransjenavnet til såkalt Thaibol er Russere, noe som sier noe om hvor mye den gjennomsnittelige bruker vet om det de dytter i seg. Dianabol er bransjenavnet på virkestoffet Methandrostenolone. Du bør søke litt på nettet. Det finnes tonnevis av informasjon der ute, og skal du skrive en oppgave om dette så trenger du å skrive om mer enn Dianabol. Du, nå forteller du hvordan du vet så mye om dette. Ikke si at du har drevet på med det der... Psst, har du lest mitt spørsmål om markløft og stående roing? *hint* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Du, nå forteller du hvordan du vet så mye om dette. Ikke si at du har drevet på med det der... Psst, har du lest mitt spørsmål om markløft og stående roing? *hint* Jeg var veldig interessert i dette en lengre periode. Uansett hvordan man vrir og vender på det så er det en viktig og ikke minst veldig vanlig del av kroppsbygging. Leste det som fantes av informasjon om det, hadde god kontakt med byggere, brukere, folk med ekstrem kunnskap om dette, osv. Sugde til meg det som var av informasjon over en fler-års periode. Jeg har svart deg over! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.