carma Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Skrevet 11. juli 2003 hei, carma Først av alt: du er kjempeflink! ) jeg bestilte boka etter at Basse pratet så positivt om den, og jeg fikk den i dag. Så nå har jeg endel spørsmål.. Når tok du din første røyk - før du begynte å lese boka eller etter at du hadde begynt på boka? Det står at hvis man ennå røyker, så kan man ta en røyk mens man leser boka.. men - klarer man det virkelig da også? Er spent på hvordan boka er Skal begynne å lese den etterpå Jeg røkte gjennom hele boka, helt frem til kapittelet som heter "Den siste sigaretten". Funket som bare det ) Jeg anbefaler deg å røyke som vanlig mens du leser. Det står også flere ganger i boka at du bør gjøre det. Ikke bestem deg for å slutte før du har lest ut boka. Lykke til! 0 Siter
carma Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Skrevet 11. juli 2003 Nei, du er ingen røyker når du ikke røyker...Men er det ikke litt tidlig å kalle seg ikkerøyker når en har holdt opp en dag?? I så fall var jeg ikke røyker hver uke og røyker i helgene tidligere... Men selvsagt så er det jo fint å overbevise seg selv, ved å si til seg selv hver dag ; Jeg er ikke røyker... Men kurert synest ikke jeg en er før en slutter å tenke på røyk hver dag, og slutter å telle dager...I mellom tiden er man en som holder på å slutte å røyke....Etter min oppfatning.. Hva du syns er egentlig ikke så viktig. Det som er viktig er hva jeg selv har bestemt meg for - og det er å aldri røyke noen gang igjen. Fra den dagen jeg bestemte det var jeg en ikke-røyker. 0 Siter
Anki Skrevet 12. juli 2003 Skrevet 12. juli 2003 Jeg røkte gjennom hele boka, helt frem til kapittelet som heter "Den siste sigaretten". Funket som bare det ) Jeg anbefaler deg å røyke som vanlig mens du leser. Det står også flere ganger i boka at du bør gjøre det. Ikke bestem deg for å slutte før du har lest ut boka. Lykke til! ok, takk for tips Er litt skremmende den tanken på å ikke ta en røyk igjen - hehe. Men jeg satt og flirte når jeg leste første kapittel, kjente meg sååå igjen. 0 Siter
sigga Skrevet 12. juli 2003 Skrevet 12. juli 2003 Hva du syns er egentlig ikke så viktig. Det som er viktig er hva jeg selv har bestemt meg for - og det er å aldri røyke noen gang igjen. Fra den dagen jeg bestemte det var jeg en ikke-røyker. Ja,det forstår seg...Og jeg håper du vil klare å være røykfri resten av livet... 0 Siter
carma Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Skrevet 12. juli 2003 ok, takk for tips Er litt skremmende den tanken på å ikke ta en røyk igjen - hehe. Men jeg satt og flirte når jeg leste første kapittel, kjente meg sååå igjen. Det kommer til å gå kjempefint, det er jeg helt sikker på! Vi _nyter_ vårt røykfrie liv nå - det er deilig! ) Lykke til! *klem* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Folk tror på det de vil tro på. Alle som ikke 'klarer' å slutte slutter ikke nettopp fordi de tror at de ikke klarer å slutte. Et dårlig selvoppfyllende profeti. Dessuten er det nok slik at som påstår at de ikke 'klarer' å slutte simpelthen ikke vil slutte. Viljen er sterk og har ingen problemer med å finte ut det meste. Det er ikke noe problem å slutte bare man bestemmer seg for det. Det er det å bestemme seg for det som er vanskelig. Tro det eller ei... 0 Siter
carma Skrevet 12. april 2004 Forfatter Skrevet 12. april 2004 Må bare informere om at jeg fremdeles er en lykkelig ikke-røyker og har ikke tatt i en sigarett etter at jeg skrev dette innlegget her 25.06.2003... ) Sånn til alle pessimistene, liksom... ;o) 0 Siter
carma Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 Der hadde det plutselig gått over ett år, gitt... Og jeg er fremdeles en lykkelig ikke-røyker ) Lykke til alle som slutter i sommer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.