Gå til innhold

Jeg har sluttet!!


carma

Anbefalte innlegg

hei, carma :) Først av alt: du er kjempeflink! :))

jeg bestilte boka etter at Basse pratet så positivt om den, og jeg fikk den i dag. Så nå har jeg endel spørsmål..

Når tok du din første røyk - før du begynte å lese boka eller etter at du hadde begynt på boka? Det står at hvis man ennå røyker, så kan man ta en røyk mens man leser boka.. men - klarer man det virkelig da også?

Er spent på hvordan boka er :) Skal begynne å lese den etterpå

Jeg røkte gjennom hele boka, helt frem til kapittelet som heter "Den siste sigaretten".

Funket som bare det :o)

Jeg anbefaler deg å røyke som vanlig mens du leser. Det står også flere ganger i boka at du bør gjøre det. Ikke bestem deg for å slutte før du har lest ut boka.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du er ingen røyker når du ikke røyker...Men er det ikke litt tidlig å kalle seg ikkerøyker når en har holdt opp en dag?? I så fall var jeg ikke røyker hver uke og røyker i helgene tidligere...

Men selvsagt så er det jo fint å overbevise seg selv, ved å si til seg selv hver dag ; Jeg er ikke røyker...

Men kurert synest ikke jeg en er før en slutter å tenke på røyk hver dag, og slutter å telle dager...I mellom tiden er man en som holder på å slutte å røyke....Etter min oppfatning..

Hva du syns er egentlig ikke så viktig. Det som er viktig er hva jeg selv har bestemt meg for - og det er å aldri røyke noen gang igjen.

Fra den dagen jeg bestemte det var jeg en ikke-røyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røkte gjennom hele boka, helt frem til kapittelet som heter "Den siste sigaretten".

Funket som bare det :o)

Jeg anbefaler deg å røyke som vanlig mens du leser. Det står også flere ganger i boka at du bør gjøre det. Ikke bestem deg for å slutte før du har lest ut boka.

Lykke til!

ok, takk for tips :)

Er litt skremmende den tanken på å ikke ta en røyk igjen - hehe. Men jeg satt og flirte når jeg leste første kapittel, kjente meg sååå igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du syns er egentlig ikke så viktig. Det som er viktig er hva jeg selv har bestemt meg for - og det er å aldri røyke noen gang igjen.

Fra den dagen jeg bestemte det var jeg en ikke-røyker.

Ja,det forstår seg...Og jeg håper du vil klare å være røykfri resten av livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk for tips :)

Er litt skremmende den tanken på å ikke ta en røyk igjen - hehe. Men jeg satt og flirte når jeg leste første kapittel, kjente meg sååå igjen. :)

Det kommer til å gå kjempefint, det er jeg helt sikker på!

Vi _nyter_ vårt røykfrie liv nå - det er deilig! :o)

Lykke til!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Daisy

Folk tror på det de vil tro på. Alle som ikke 'klarer' å slutte slutter ikke nettopp fordi de tror at de ikke klarer å slutte. Et dårlig selvoppfyllende profeti.

Dessuten er det nok slik at som påstår at de ikke 'klarer' å slutte simpelthen ikke vil slutte. Viljen er sterk og har ingen problemer med å finte ut det meste.

Det er ikke noe problem å slutte bare man bestemmer seg for det. Det er det å bestemme seg for det som er vanskelig. Tro det eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Må bare informere om at jeg fremdeles er en lykkelig ikke-røyker og har ikke tatt i en sigarett etter at jeg skrev dette innlegget her 25.06.2003... :o)

Sånn til alle pessimistene, liksom... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Der hadde det plutselig gått over ett år, gitt...

Og jeg er fremdeles en lykkelig ikke-røyker :o)

Lykke til alle som slutter i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...