Gå til innhold

Markløft og stående roing

favn

Anbefalte innlegg

Oi, takk skal du ha!

Er det den som heter 'Ultrafit 717 Art. 3355' du tenker på? Har du den selv?

Litt lenger ned er den en annen benk, '

410 Incline/Decline benk Art. 3341', men den ser litt rar og spinkel ut.

Jeg har laga benkene våre sjøl. (Samt treningsbenkene i Rana KK)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, takk skal du ha!

Er det den som heter 'Ultrafit 717 Art. 3355' du tenker på? Har du den selv?

Litt lenger ned er den en annen benk, '

410 Incline/Decline benk Art. 3341', men den ser litt rar og spinkel ut.

Ja jeg tenkte på 717 Art. 3355' den ser ok ut til hjemmebruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laga benkene våre sjøl. (Samt treningsbenkene i Rana KK)

Neissåffan, nå så jeg nærmere på nicket ditt :) Morn du!

Så... du har ikke prøvd eller sett den 1500-benken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neissåffan, nå så jeg nærmere på nicket ditt :) Morn du!

Så... du har ikke prøvd eller sett den 1500-benken?

Jeg har ikke prøvd den - men har ikke hatt betenkeligheter om å kjøpe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tenkte på 717 Art. 3355' den ser ok ut til hjemmebruk.

Jeg skjønner ikke helt hva alt som stikker ut her og der. Sannsynligvis er det endel 'overflødig' for mitt bruk.

F.eks. tar jeg aldri den type beintrening, lår og legger får mer enn nok ellers. Dessuten er jeg (som kjent) kun på jakt etter struttende muskler bakut :)

Hva er det derre 'Butterfly'-greiene, vet du det?

Kanskje jeg kan finne noe enda billigere, det jeg vil ha er rett og slett benk med regulerbar rygg (flere trinn) samt helst stativ for benkpress. Ikke noe annet fiksfakserier som bare koster.

Men alt i alt, et godt tilbud, det tror jeg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva alt som stikker ut her og der. Sannsynligvis er det endel 'overflødig' for mitt bruk.

F.eks. tar jeg aldri den type beintrening, lår og legger får mer enn nok ellers. Dessuten er jeg (som kjent) kun på jakt etter struttende muskler bakut :)

Kanskje jeg kan finne noe enda billigere, det jeg vil ha er rett og slett benk med regulerbar rygg (flere trinn) samt helst stativ for benkpress. Ikke noe annet fiksfakserier som bare koster.

Du kan trene liggende peck-deck, (flays) lårcurl, benkpress. Alle tiders benk. Men du trenger vektskiver til den - samt stang til benkpress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drar til flatåsen i neste uke, får kanskje ta med nò gammelt utstyr:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trene liggende peck-deck, (flays) lårcurl, benkpress. Alle tiders benk. Men du trenger vektskiver til den - samt stang til benkpress.

Jeg har nettopp kjøpt curlstang samt hantelsett (løse vekter). Curlstanga går fint an å bruke til benkpress, min størrelse og på mitt nivå :)

Da skal jeg vurdere benken meget nøye. De sender vel til en rimelig penge *sjekker* Hm, det står ikke oppgitt hva frakten blir, men jeg sender en epost og spør.

Takk skal du ha igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...