Gjest ildg Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Oi, takk skal du ha! Er det den som heter 'Ultrafit 717 Art. 3355' du tenker på? Har du den selv? Litt lenger ned er den en annen benk, ' 410 Incline/Decline benk Art. 3341', men den ser litt rar og spinkel ut. Jeg har laga benkene våre sjøl. (Samt treningsbenkene i Rana KK) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ildg Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Oi, takk skal du ha! Er det den som heter 'Ultrafit 717 Art. 3355' du tenker på? Har du den selv? Litt lenger ned er den en annen benk, ' 410 Incline/Decline benk Art. 3341', men den ser litt rar og spinkel ut. Ja jeg tenkte på 717 Art. 3355' den ser ok ut til hjemmebruk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg har laga benkene våre sjøl. (Samt treningsbenkene i Rana KK) Neissåffan, nå så jeg nærmere på nicket ditt Morn du! Så... du har ikke prøvd eller sett den 1500-benken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ildg Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Neissåffan, nå så jeg nærmere på nicket ditt Morn du! Så... du har ikke prøvd eller sett den 1500-benken? Jeg har ikke prøvd den - men har ikke hatt betenkeligheter om å kjøpe den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Ja jeg tenkte på 717 Art. 3355' den ser ok ut til hjemmebruk. Jeg skjønner ikke helt hva alt som stikker ut her og der. Sannsynligvis er det endel 'overflødig' for mitt bruk. F.eks. tar jeg aldri den type beintrening, lår og legger får mer enn nok ellers. Dessuten er jeg (som kjent) kun på jakt etter struttende muskler bakut Hva er det derre 'Butterfly'-greiene, vet du det? Kanskje jeg kan finne noe enda billigere, det jeg vil ha er rett og slett benk med regulerbar rygg (flere trinn) samt helst stativ for benkpress. Ikke noe annet fiksfakserier som bare koster. Men alt i alt, et godt tilbud, det tror jeg nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ildg Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg skjønner ikke helt hva alt som stikker ut her og der. Sannsynligvis er det endel 'overflødig' for mitt bruk. F.eks. tar jeg aldri den type beintrening, lår og legger får mer enn nok ellers. Dessuten er jeg (som kjent) kun på jakt etter struttende muskler bakut Hva er det derre 'Butterfly'-greiene, vet du det? Kanskje jeg kan finne noe enda billigere, det jeg vil ha er rett og slett benk med regulerbar rygg (flere trinn) samt helst stativ for benkpress. Ikke noe annet fiksfakserier som bare koster. Men alt i alt, et godt tilbud, det tror jeg nok. Du kan trene liggende peck-deck, (flays) lårcurl, benkpress. Alle tiders benk. Men du trenger vektskiver til den - samt stang til benkpress. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ildg Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg skjønner ikke helt hva alt som stikker ut her og der. Sannsynligvis er det endel 'overflødig' for mitt bruk. F.eks. tar jeg aldri den type beintrening, lår og legger får mer enn nok ellers. Dessuten er jeg (som kjent) kun på jakt etter struttende muskler bakut Hva er det derre 'Butterfly'-greiene, vet du det? Kanskje jeg kan finne noe enda billigere, det jeg vil ha er rett og slett benk med regulerbar rygg (flere trinn) samt helst stativ for benkpress. Ikke noe annet fiksfakserier som bare koster. Men alt i alt, et godt tilbud, det tror jeg nok. Drar til flatåsen i neste uke, får kanskje ta med nò gammelt utstyr:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Du kan trene liggende peck-deck, (flays) lårcurl, benkpress. Alle tiders benk. Men du trenger vektskiver til den - samt stang til benkpress. Jeg har nettopp kjøpt curlstang samt hantelsett (løse vekter). Curlstanga går fint an å bruke til benkpress, min størrelse og på mitt nivå Da skal jeg vurdere benken meget nøye. De sender vel til en rimelig penge *sjekker* Hm, det står ikke oppgitt hva frakten blir, men jeg sender en epost og spør. Takk skal du ha igjen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Drar til flatåsen i neste uke, får kanskje ta med nò gammelt utstyr:-) Da tenker du på...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ildg Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Da tenker du på...? Det var nok en spøk. Men vi har faktisk stenger som ikke er i bruk. skål! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ildg Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Da tenker du på...? Over - og undergrep på stanga gjør susen, men det visste du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.