pix Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Hvis man skal trene (gå tur) om morningen før frokost, for å forbrenne mest mulig, hva er best? En halv time gå så fort jeg kan/jogge, eller en times gå i moderat tempo (ca. 6 km/t)? Håper på svar fra noen av dere treningsguruer! 0 Siter
Soria Skrevet 26. juni 2003 Skrevet 26. juni 2003 Etter hva jeg har lest her er middels intensitet best på treningen før frokost. 0 Siter
Gjest Dubreuilh Skrevet 27. juni 2003 Skrevet 27. juni 2003 Moderat intensitet. Ved trening med høyere intensitet, anbefales inntak av et måltid eller to først. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Du bør ta morgenøkta i moderat tempo. F.eks. 45 minutters gange i raskt tempo. Jeg ville ikke anbefalt noen å slite seg ut med for eksempel en joggetur på tom mage. 0 Siter
Gjest Dubreuilh Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Du bør ta morgenøkta i moderat tempo. F.eks. 45 minutters gange i raskt tempo. Jeg ville ikke anbefalt noen å slite seg ut med for eksempel en joggetur på tom mage. Man skal uansett ikke slite seg ut på en joggetur. Det skal man gjøre på en løpetur.flis> 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Man skal uansett ikke slite seg ut på en joggetur. Det skal man gjøre på en løpetur.flis> Jeg ville nok sliti meg ut på en joggetur også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.