pix Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hvis man skal trene (gå tur) om morningen før frokost, for å forbrenne mest mulig, hva er best? En halv time gå så fort jeg kan/jogge, eller en times gå i moderat tempo (ca. 6 km/t)? Håper på svar fra noen av dere treningsguruer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Etter hva jeg har lest her er middels intensitet best på treningen før frokost. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Moderat intensitet. Ved trening med høyere intensitet, anbefales inntak av et måltid eller to først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Du bør ta morgenøkta i moderat tempo. F.eks. 45 minutters gange i raskt tempo. Jeg ville ikke anbefalt noen å slite seg ut med for eksempel en joggetur på tom mage. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Du bør ta morgenøkta i moderat tempo. F.eks. 45 minutters gange i raskt tempo. Jeg ville ikke anbefalt noen å slite seg ut med for eksempel en joggetur på tom mage. Man skal uansett ikke slite seg ut på en joggetur. Det skal man gjøre på en løpetur.flis> 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Man skal uansett ikke slite seg ut på en joggetur. Det skal man gjøre på en løpetur.flis> Jeg ville nok sliti meg ut på en joggetur også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.