Gjest emely Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hei Jeg er svært plaget av såkalt appelsinhud på lårene mine. Jeg har prøvd en del kremer, men det ser ikke ut til å hjelpe. Er det noe spesielt kosthold som kan gjøre det bedre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Prøv styrketrening. Det løfter muskelvevet under huden og minsker underhudsfettet. Kremer er bortkastete penger! Et godt kosthold med mye "rene" matvarer er nok også en fordel. Tenker på grønnsaker, vann, lage maten fra bunnen av, osv. Mindre salt og halv-/helfabrikata. Og så tror jeg på å minske antall sitte-timer per dag. Mer ut å gå, rør på deg, med andre ord -få i gang sirkulasjonen av lymfevæske og blodomløp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Prøv lymfredranasje. Drikk masse vann, mosjoner mye. Bruk hampvott og sirkuler på de angrepne områdene.Og frukt og grønt har heller aldri gjort vondt værre, he he. Tror ikke de forsvinner men de kan minke betydelig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slitern Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Det eneste som hjelper er trening og sunt kosthold. Drikk mye vann uten kullsyre og spis magert kjøtt, fisk og masse grønnsaker og noe frukt. Fiber er også bra. Mosjoner så ofte du kan. Bruk beina mer. Du kan ta styrkeøvelser i tillegg for beina. Kremer tror jeg ikke så mye på, men bruker selv perfect slim fra Loreal. Den koster ikke like mye som de andre cellulittkremene og skal visstnok ha en virkning, men jeg synes det er vanskelig å merke. Trening og kosthold betyr mye mer enn kremer. Slanking vil også redusere cellulitter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.