Gå til innhold

Appelsinhud/Cellulitter

Gjest emely

Anbefalte innlegg

Gjest emely

Hei

Jeg er svært plaget av såkalt appelsinhud på lårene mine. Jeg har prøvd en del kremer, men det ser ikke ut til å hjelpe.

Er det noe spesielt kosthold som kan gjøre det bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv styrketrening. Det løfter muskelvevet under huden og minsker underhudsfettet. Kremer er bortkastete penger!

Et godt kosthold med mye "rene" matvarer er nok også en fordel. Tenker på grønnsaker, vann, lage maten fra bunnen av, osv. Mindre salt og halv-/helfabrikata.

Og så tror jeg på å minske antall sitte-timer per dag. Mer ut å gå, rør på deg, med andre ord -få i gang sirkulasjonen av lymfevæske og blodomløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Prøv lymfredranasje. Drikk masse vann, mosjoner mye. Bruk hampvott og sirkuler på de angrepne områdene.Og frukt og grønt har heller aldri gjort vondt værre, he he.

Tror ikke de forsvinner men de kan minke betydelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slitern

Det eneste som hjelper er trening og sunt kosthold. Drikk mye vann uten kullsyre og spis magert kjøtt, fisk og masse grønnsaker og noe frukt. Fiber er også bra. Mosjoner så ofte du kan. Bruk beina mer. Du kan ta styrkeøvelser i tillegg for beina. Kremer tror jeg ikke så mye på, men bruker selv perfect slim fra Loreal. Den koster ikke like mye som de andre cellulittkremene og skal visstnok ha en virkning, men jeg synes det er vanskelig å merke. Trening og kosthold betyr mye mer enn kremer. Slanking vil også redusere cellulitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...