Soria Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har holdt på med styrketrening og litt kondisjons-/forbrenningstrening i en måned nå. Og i går fikk jeg på meg en bukse i størrelse 34 som jeg ikke har fått på meg på et år. Og det uten å bli undervektig slik jeg var før. Det var ikke så dumt å begynne å trene slik jeg gjør ser det ut til. Morsomt å se resultater :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Ikke sant? Og når du ser resultater blir du enda mer motivert, så nå er du i gang! Umulig å stoppe når man har begynt å se resultater Lykke til videre med treninga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mañana Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Gratulerer!! Kan du si litt om hvordan du trener? Hvor mye/ofte/hva?? Hva og hvor mye spiser du? Jeg har også et par bukser jeg gjerne vil komme inn i,kan du dele "oppskriften"? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Ikke sant? Og når du ser resultater blir du enda mer motivert, så nå er du i gang! Umulig å stoppe når man har begynt å se resultater Lykke til videre med treninga. Takk, dette gir mersmak ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Gratulerer!! Kan du si litt om hvordan du trener? Hvor mye/ofte/hva?? Hva og hvor mye spiser du? Jeg har også et par bukser jeg gjerne vil komme inn i,kan du dele "oppskriften"? ) Jeg følger program 1 for trening med manualer. Det finner du her: http://www.stumptuous.com/weights.html Ellers passer jeg på å spise mat med lav GI, litt fett og mye proteiner. Og et kosttilskudd med vitaminer og mineraler. Grovt brød, tunfisk, kylling, parboiled ris, rent kjøtt og fisk, grønnsaker og frukt f.eks. Og noen utskeielser nå og da, som is nå på sommeren. Jeg elsker is :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest str38 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Størrelse 34?? Det er jo psyko!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Størrelse 34?? Det er jo psyko!! Ikke når man er 164 cm lang og veier 54-55 kilo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dette er min mening Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Bruker du str.34 i bukse og påstår at du ikke er undervektig.Da er du vel ganske lav for alderen? Å bruke str.34 i bukse når man er kanskje rundt 18 - 20år gammel er da IKKE akkurat normalt. Men si meg bruker du bare treningsmetoden eller bruker du også spise & spy metoden? Det å være glad for at man har gått ned til å bruke str.34 i bukse, er jo helt crazy.Da må du visst ha problemer med din selvtillit Unnskyld at jeg er spydig mot deg nå,men du må da skjønne at du begynner å komme på ville veier,eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Et svar til deg Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Ikke når man er 164 cm lang og veier 54-55 kilo Hvor gammel er du da? Du burde IKKE gå ned mer i vekt nå.Du ER bra nok som du ER,forstår du det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Hvor gammel er du da? Du burde IKKE gå ned mer i vekt nå.Du ER bra nok som du ER,forstår du det? Les svarene mine. Jeg er gald for å komme inn i buksen_uten_å bli undervektig. Etter hvert som jeg trener vil jeg vel heller legge på meg fra nå av. Jeg er 36 år, 164 cm lang og 54-55 kilo. Noe som er galt der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Bruker du str.34 i bukse og påstår at du ikke er undervektig.Da er du vel ganske lav for alderen? Å bruke str.34 i bukse når man er kanskje rundt 18 - 20år gammel er da IKKE akkurat normalt. Men si meg bruker du bare treningsmetoden eller bruker du også spise & spy metoden? Det å være glad for at man har gått ned til å bruke str.34 i bukse, er jo helt crazy.Da må du visst ha problemer med din selvtillit Unnskyld at jeg er spydig mot deg nå,men du må da skjønne at du begynner å komme på ville veier,eller? Jeg er normalvektig selv om det er nederst i normalområdet. Jeg har gått ned ett til to kilo. Ikke faretruende akkurat. Og nei jeg er ikke lang, og ikke 18-20 heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest . Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Bruker du str.34 i bukse og påstår at du ikke er undervektig.Da er du vel ganske lav for alderen? Å bruke str.34 i bukse når man er kanskje rundt 18 - 20år gammel er da IKKE akkurat normalt. Men si meg bruker du bare treningsmetoden eller bruker du også spise & spy metoden? Det å være glad for at man har gått ned til å bruke str.34 i bukse, er jo helt crazy.Da må du visst ha problemer med din selvtillit Unnskyld at jeg er spydig mot deg nå,men du må da skjønne at du begynner å komme på ville veier,eller? Makan til frekk du er! Du har vel ikke noe grunnlag til å insinuere at folk er spiseforstyrra bare fordi de. 1. Trener 2. Bruker størrelse 34 Herregud,er du en av disse feite kjerringene som er misunnelige på de som klarer å leve litt sunt? Skjerp deg og la ikke din bitterhet gå utover andre. Man trenger IKKE å ha spiseforstyrrelser selv om man trener og ønsker å være tynn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Takk, dette gir mersmak ja :-) Hennes sider (www.stumptuous.com) er virkelig nyttige, og de er helt uten reklame, da. Fint at flere finner dem! Gratulerer med resultater du er fornøyd med! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Hennes sider (www.stumptuous.com) er virkelig nyttige, og de er helt uten reklame, da. Fint at flere finner dem! Gratulerer med resultater du er fornøyd med! Takk :-) Ja, jeg likte sidene hennes. Har vel lest det meste der. Men nå tror jeg at jeg må legge inn noe konsentrert trening for bena og baken. Bør ikke bli tynnere der. Tror du det er for tidlig etter en måned? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Ikke når man er 164 cm lang og veier 54-55 kilo Hallo Soria, Jeg trener også, er 164 høy og 54 kilo. Ser ikke for tynn ut, har hofter og alt mulig sånt. Bruker str. 38 i klær, evt. 36, det kommer an på. Hvordan du går inn i 34 er ubegripelig. Kjempe-kjempetynn med heavy beinstruktur? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Hallo Soria, Jeg trener også, er 164 høy og 54 kilo. Ser ikke for tynn ut, har hofter og alt mulig sånt. Bruker str. 38 i klær, evt. 36, det kommer an på. Hvordan du går inn i 34 er ubegripelig. Kjempe-kjempetynn med heavy beinstruktur? Nei, jeg er veldig spinkelt bygd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hennes sider (www.stumptuous.com) er virkelig nyttige, og de er helt uten reklame, da. Fint at flere finner dem! Gratulerer med resultater du er fornøyd med! Hei igjen, sagnomsuste muskeldamen Jeg måtte venne meg til sidene hennes, det tok litt tid. Men nå synes jeg bare hun er rå og har blitt fan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svar til deg,anonym Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Makan til frekk du er! Du har vel ikke noe grunnlag til å insinuere at folk er spiseforstyrra bare fordi de. 1. Trener 2. Bruker størrelse 34 Herregud,er du en av disse feite kjerringene som er misunnelige på de som klarer å leve litt sunt? Skjerp deg og la ikke din bitterhet gå utover andre. Man trenger IKKE å ha spiseforstyrrelser selv om man trener og ønsker å være tynn. Det handler ikke å være frekk,men det handler om å se evt.fakta.Det å kalle meg for frekk, er kanskje ditt synspunkt. Nei,jeg ER ikke feit, og jeg driver å spiser og spyr til jeg blir syk hver dag.Å spise,det vet jeg for faen ikke hva det ER for noe en gang.Bruker også str.34 i bukse. Grunnen til at jeg skrev det,var fordi jeg både ble provosert av innlegget og fordi jeg har et JÆVLA dårlig selvbilde og STORT mindreverdighetskompleks som gjør at jeg MÅ hevde meg over andre folk. FOR DET ANDRE SÅ ANER DU IKKE HVORDAN DET ER Å BLI MOBBET HVER DAG UT OG INN AV ANDRE FOLK DER HVOR JEG BOR. DERFOR SKREV JEG DET.DU TØR JO FOR F.... IKKE SKRIVE ET SÅKALT NICK EN GANG. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svar til deg,anonym Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Makan til frekk du er! Du har vel ikke noe grunnlag til å insinuere at folk er spiseforstyrra bare fordi de. 1. Trener 2. Bruker størrelse 34 Herregud,er du en av disse feite kjerringene som er misunnelige på de som klarer å leve litt sunt? Skjerp deg og la ikke din bitterhet gå utover andre. Man trenger IKKE å ha spiseforstyrrelser selv om man trener og ønsker å være tynn. Faen,så jævla negativt syn du har på feite kjærringer da.Det er da ikke alle feite kjærringer som nødvendigvis lever usunt,for det finnes også en del feite kjærringer som lever sunt. Var faktisk 1.58cm og 70kg i fjor sommer,men har gått ned 30kg nå,noe som faen ikke er tull en gang,men likevel så føler jeg meg ikke noe bedre av verken selvtillitt eller får bedre følelse for det. Du skjønner det at det er nemlig en av de negative tingene med meg at min bitterhet, fortvilelse og frusterasjon går uansett utover andre når jeg har det elendig selv.Det har det alltid lett å gjøre. Skjerp deg,kan du gjøre selv også,så da er vi to om den saken! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hennes sider (www.stumptuous.com) er virkelig nyttige, og de er helt uten reklame, da. Fint at flere finner dem! Gratulerer med resultater du er fornøyd med! Det var bra sider, ja!! Fikk umiddelbart lyst til å trene. Takk for linken 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.