Gå til innhold

Ser ut til at treningen hjelper :-)

Soria

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger

Bruker du str.34 i bukse og påstår at du ikke er undervektig.Da er du vel ganske lav for alderen?

Å bruke str.34 i bukse når man er kanskje rundt 18 - 20år gammel er da IKKE akkurat normalt.

Men si meg bruker du bare treningsmetoden eller bruker du også spise & spy metoden?

Det å være glad for at man har gått ned til å bruke str.34 i bukse, er jo helt crazy.Da må du visst ha problemer med din selvtillit

Unnskyld at jeg er spydig mot deg nå,men du må da skjønne at du begynner å komme på ville veier,eller?

Imponerende at du kan komme med en diagnose av bare det innlegget...Bevares, la folk være fornøyd med kroppen sin.

Og til deg Soria, gratulerer :) Det er alltid morsomt å se resultater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imponerende at du kan komme med en diagnose av bare det innlegget...Bevares, la folk være fornøyd med kroppen sin.

Og til deg Soria, gratulerer :) Det er alltid morsomt å se resultater

Takk, fikk til og med en kommentar fra moren min i dag om at jeg ikke hadde mage mer. Fikk det i fjor da jeg la på meg av medisiner :-)

*avslører at jeg sitter her og glor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du str.34 i bukse og påstår at du ikke er undervektig.Da er du vel ganske lav for alderen?

Å bruke str.34 i bukse når man er kanskje rundt 18 - 20år gammel er da IKKE akkurat normalt.

Men si meg bruker du bare treningsmetoden eller bruker du også spise & spy metoden?

Det å være glad for at man har gått ned til å bruke str.34 i bukse, er jo helt crazy.Da må du visst ha problemer med din selvtillit

Unnskyld at jeg er spydig mot deg nå,men du må da skjønne at du begynner å komme på ville veier,eller?

Makan til innlegg. Benytter damer seg av andre størrelser enn det vi mannfolka gjør?

Jeg er gutt, en forholdsvis kraftig plugg på 90-95 kg, og jeg den siste buksa jeg kjøpte hadde en livvidde på 34.

Det er mulig jeg ikke er helt oppdatert på buksestørrelser, men jeg finner det noe merkelig at du mener at vi som bruker 34 i livvidde lider av spiseforstyrrelser.

Enten misforstår du eller så misforstår jeg her, men jeg er i det minste rimelig sikker på at jeg ikke lider av noen forstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dette er min mening

Makan til innlegg. Benytter damer seg av andre størrelser enn det vi mannfolka gjør?

Jeg er gutt, en forholdsvis kraftig plugg på 90-95 kg, og jeg den siste buksa jeg kjøpte hadde en livvidde på 34.

Det er mulig jeg ikke er helt oppdatert på buksestørrelser, men jeg finner det noe merkelig at du mener at vi som bruker 34 i livvidde lider av spiseforstyrrelser.

Enten misforstår du eller så misforstår jeg her, men jeg er i det minste rimelig sikker på at jeg ikke lider av noen forstyrrelser.

Jeg har nok IKKE misforstått innlegget helt nei,men jeg kan si at jeg er veldig oppdatert på buksestørrelser i og med at jeg går en del i klesbutikker og titter på klær der i blant bukser.Der i mot så tror jeg nok heller at du ikke er helt oppdatert på buksestørrelser jeg

.

Noen bukser på str.34 er store i størrelsen som for eks.Olabukse i en J.C butikk,mens andre bukser som er på str.34 som for eks. finnes i vero moda butikker er ikke store i størrelsen.

Tror det kommer ann på hvilken butikk og hvilket merke du kjøper av bukse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damestørrelse 34 er nok noe smalere enn livvidde 34!

Da jeg i sin tid var på mitt aller tynneste, brukte jeg 36 i damestørrelse og 28 i buksestørrelse i det andre systemet (tommer, livvidde). (Da veide jeg for øvrig 48 kg og var knapt synlig, og vekttapet var høyst ufrivillig.Og ukledelig for mine 171 cm.)

Så jeg vil tippe at damestørrelse 34 tilsvarer 27 i det systemet du sikter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok IKKE misforstått innlegget helt nei,men jeg kan si at jeg er veldig oppdatert på buksestørrelser i og med at jeg går en del i klesbutikker og titter på klær der i blant bukser.Der i mot så tror jeg nok heller at du ikke er helt oppdatert på buksestørrelser jeg

.

Noen bukser på str.34 er store i størrelsen som for eks.Olabukse i en J.C butikk,mens andre bukser som er på str.34 som for eks. finnes i vero moda butikker er ikke store i størrelsen.

Tror det kommer ann på hvilken butikk og hvilket merke du kjøper av bukse

Joda, du har selvsagt rett i at størrelsene varierer fra merke til merke.

Men dersom vi snakker om livvidde så er ikke 34 spesielt lite. Jeg bruker det tross alt selv.

Som gutt er jeg også generelt bredere rundt livet enn det jenter er, ergo kan umulig 34 være veldig lite for en jente.

Uansett: Du sier jo selv at størrelsene varierer fra butikk til butikk, og daa finner jeg det noe merkelig at du bare basert på hvilken størrelse Soria bruker kan påstå at hun er unaturlig tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damestørrelse 34 er nok noe smalere enn livvidde 34!

Da jeg i sin tid var på mitt aller tynneste, brukte jeg 36 i damestørrelse og 28 i buksestørrelse i det andre systemet (tommer, livvidde). (Da veide jeg for øvrig 48 kg og var knapt synlig, og vekttapet var høyst ufrivillig.Og ukledelig for mine 171 cm.)

Så jeg vil tippe at damestørrelse 34 tilsvarer 27 i det systemet du sikter til.

Aha... da forstår jeg bedre.

Trodde størrelse 34 var et mål for hvor stor buksa var.

Vel, da beklager jeg feilen, men synes uansett at skapningen over var jævla spydig mot Soria når hun begynte å spørre om hun brukte spy-metoden samt å kommentere at hun måtte ha utrolig dårlig selvtillitt, i et innlegg hvor Soria stolt beskriver at treninga faktisk fungerer.

Man burde vel heller ta til etterretning at trening er veien å gå, og da kanskje bli motivert i forhold til trening selv.

Merkelig svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les svarene mine. Jeg er gald for å komme inn i buksen_uten_å bli undervektig. Etter hvert som jeg trener vil jeg vel heller legge på meg fra nå av. Jeg er 36 år, 164 cm lang og 54-55 kilo. Noe som er galt der?

Høres veldig normalt ut. Tror ikke du skal høre for mye på oppgulpet til denne skapningen som skjeller og smeller her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er nok ikke samme mål du snakker om. Livvidde i bukser er noe annet enn str. i klær.

Dameklær går i str. 34/36/38/40/42/44.

Jeg har samme vekt og høyde som Soria og bruker normalt str. 38 i klær. Endel plagg passer best i str. 36. Livvidde i bukser: 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha... da forstår jeg bedre.

Trodde størrelse 34 var et mål for hvor stor buksa var.

Vel, da beklager jeg feilen, men synes uansett at skapningen over var jævla spydig mot Soria når hun begynte å spørre om hun brukte spy-metoden samt å kommentere at hun måtte ha utrolig dårlig selvtillitt, i et innlegg hvor Soria stolt beskriver at treninga faktisk fungerer.

Man burde vel heller ta til etterretning at trening er veien å gå, og da kanskje bli motivert i forhold til trening selv.

Merkelig svar...

Kanskje ikke rart i at jeg svarte sånn, og trekker forhastede slutninger.Har jo sett ho Soria inne på psykiatriforumet, så det er ikke rart i at man blir litt skeptisk da.

Det har med skeptiskhet å gjøre;IKKE spydighet slik som du trodde.

Uansett så er det å bruke str.34 i livvidde på ei bukse for ei dame oppe i30årene litt det minste i laget.Det er sånne buksestørrelser som små tenåringsjenter bruker det.IKKE voksne damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du har selvsagt rett i at størrelsene varierer fra merke til merke.

Men dersom vi snakker om livvidde så er ikke 34 spesielt lite. Jeg bruker det tross alt selv.

Som gutt er jeg også generelt bredere rundt livet enn det jenter er, ergo kan umulig 34 være veldig lite for en jente.

Uansett: Du sier jo selv at størrelsene varierer fra butikk til butikk, og daa finner jeg det noe merkelig at du bare basert på hvilken størrelse Soria bruker kan påstå at hun er unaturlig tynn.

Så klart kan jeg påstå det,fordi de fleste damene på hennes alder som jeg vet om bruker da i det minste str.38. Har der i mot sett få damer i voksen alder med str.34 i bukse.

Dessuten så er i allefall størrelse 34 lite for ei jente,så der du handler dine bukser i JC så er ikke størrelse 34 lite,men hvis man handler i en såkalt ren damebutikk så er størrelse 34 lite.

I den butikken som jeg handler i så er den minste buksestørreslen 32 og så kommer 34 på andre plass,men det er jo forskjellig fra butikk til butikk hvordan størrelsene i buksene er.

Forresten så har vi hver vår forskjellige oppfatninger av hva som er lite,og du må enten ikke ha begrep på forskjellige buksestørrelser, ellers så liker du tynne jenter som går i små buksestørrelser.Kanskje du betegner en dame i buksestørrelse 38 som overvektig da når du påstår at str. 34 i bukse ikke er lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Et svar til deg

Les svarene mine. Jeg er gald for å komme inn i buksen_uten_å bli undervektig. Etter hvert som jeg trener vil jeg vel heller legge på meg fra nå av. Jeg er 36 år, 164 cm lang og 54-55 kilo. Noe som er galt der?

Det er ikke noe som er galt der,men det er ikke akkurat mange av din damer på din alder som bruker så liten buksestørrelse som 34.Hvor

kjøper du dine klær hen?

Uansett hvis du er fornøyd med deg selv, så vær det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Et svar til deg

Høres veldig normalt ut. Tror ikke du skal høre for mye på oppgulpet til denne skapningen som skjeller og smeller her.

Skjeller og smeller?

Jeg bare prøver å forklare at det finnes forskjellige buksestørrelser og ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke rart i at jeg svarte sånn, og trekker forhastede slutninger.Har jo sett ho Soria inne på psykiatriforumet, så det er ikke rart i at man blir litt skeptisk da.

Uansett så er det å bruke str.34 i livvidde på ei bukse for ei dame oppe i30årene litt det minste i laget.Det er sånne buksestørrelser som små tenåringsjenter bruker det.IKKE voksne damer.

Si ikke det..

Har ei venninne på 33 som kjøper klær i 164/170..

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull. Jeg er 50 og har brukt samme buksestørrelse fra jeg var 14 år, dvs 34 og 26, og jeg har aldri vært i nærheten av en spiseforstyrrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe som er galt der,men det er ikke akkurat mange av din damer på din alder som bruker så liten buksestørrelse som 34.Hvor

kjøper du dine klær hen?

Uansett hvis du er fornøyd med deg selv, så vær det.

Den jeg snakket om er kjøpt på vero moda. Det er ikke så rart at jeg bruker små størrelser. Jeg er spinkelt bygd, med ganske smale hofter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Et svar til deg

Den jeg snakket om er kjøpt på vero moda. Det er ikke så rart at jeg bruker små størrelser. Jeg er spinkelt bygd, med ganske smale hofter

Ok,Da forstod jeg det bedre!

Da holder du deg vel ungdommelig for alderen,for jeg vet ikke om mange damer på din alder av 36år som kjøper klær på vero moda.

Må si meg enig at det er en del fine klær der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...