Gjest jeg er ukjent Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Noen med erfaring med dette ? Er det ett tiskudd som virker ? Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også ukjent Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Etter det jeg vet skal det øke forbrenningen. Har ikke prøvet det selv, så er også interessert i å høre om erfaringer med det. http://www.proteinfabrikken.no/faq-hvaerpyrulean.php 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Det finnes ingen tilskudd kjøpt i Norge, uten resept, som fungerer. Preparater som fungerer, altså dopingpreparater som effedrin osv, har svært liten effekt de også, så hvorfor skulle da produkter kjøpt over disk på helsekosten klare å utkonkurrere verdens beste fettreduksjonspreparater som er kvalifisert som doping og som likevel knapt ville gitt noen effekt? Svaret er selvsagt at det å tro at pyruvate og den slags har noen som helst effekt, annet enn i forhold til å slanke lommeboka de, er som å tro på julenissen. Gå for kosthold og trening. Det er det eneste som funker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Etter det jeg vet skal det øke forbrenningen. Har ikke prøvet det selv, så er også interessert i å høre om erfaringer med det. http://www.proteinfabrikken.no/faq-hvaerpyrulean.php Jeg prøvde pyruvat og gikk ned maks 1 kg. Når jeg stilte spørsmålet om dette til en kostholdsinteressert lege, var svaret at jeg sannsynligvis utviklet nok pyruvat selv, slik at tilskuddet ikke hadde effekt. Jeg mener å huske at jeg svettet noe mer i den tiden. Men jeg trener med vekter og spiser fornuftig, og veier rundt 8 kg mindre enn før jeg begynte å trene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg prøvde pyruvat og gikk ned maks 1 kg. Når jeg stilte spørsmålet om dette til en kostholdsinteressert lege, var svaret at jeg sannsynligvis utviklet nok pyruvat selv, slik at tilskuddet ikke hadde effekt. Jeg mener å huske at jeg svettet noe mer i den tiden. Men jeg trener med vekter og spiser fornuftig, og veier rundt 8 kg mindre enn før jeg begynte å trene. Altså: "og veier rundt 8 kg mindre enn før jeg begynte å trene" - hadde jeg bare kunnet veie fettet jeg har mistet og musklene jeg har fått, så hadde regnestykket sett slik ut: + vekt, muskler - vekt, fett = - 8 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.