Gjest jeg er ukjent Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Noen med erfaring med dette ? Er det ett tiskudd som virker ? Takk for svar. 0 Siter
Gjest også ukjent Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Etter det jeg vet skal det øke forbrenningen. Har ikke prøvet det selv, så er også interessert i å høre om erfaringer med det. http://www.proteinfabrikken.no/faq-hvaerpyrulean.php 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Det finnes ingen tilskudd kjøpt i Norge, uten resept, som fungerer. Preparater som fungerer, altså dopingpreparater som effedrin osv, har svært liten effekt de også, så hvorfor skulle da produkter kjøpt over disk på helsekosten klare å utkonkurrere verdens beste fettreduksjonspreparater som er kvalifisert som doping og som likevel knapt ville gitt noen effekt? Svaret er selvsagt at det å tro at pyruvate og den slags har noen som helst effekt, annet enn i forhold til å slanke lommeboka de, er som å tro på julenissen. Gå for kosthold og trening. Det er det eneste som funker. 0 Siter
Muskeldamen Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Etter det jeg vet skal det øke forbrenningen. Har ikke prøvet det selv, så er også interessert i å høre om erfaringer med det. http://www.proteinfabrikken.no/faq-hvaerpyrulean.php Jeg prøvde pyruvat og gikk ned maks 1 kg. Når jeg stilte spørsmålet om dette til en kostholdsinteressert lege, var svaret at jeg sannsynligvis utviklet nok pyruvat selv, slik at tilskuddet ikke hadde effekt. Jeg mener å huske at jeg svettet noe mer i den tiden. Men jeg trener med vekter og spiser fornuftig, og veier rundt 8 kg mindre enn før jeg begynte å trene. 0 Siter
Muskeldamen Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Jeg prøvde pyruvat og gikk ned maks 1 kg. Når jeg stilte spørsmålet om dette til en kostholdsinteressert lege, var svaret at jeg sannsynligvis utviklet nok pyruvat selv, slik at tilskuddet ikke hadde effekt. Jeg mener å huske at jeg svettet noe mer i den tiden. Men jeg trener med vekter og spiser fornuftig, og veier rundt 8 kg mindre enn før jeg begynte å trene. Altså: "og veier rundt 8 kg mindre enn før jeg begynte å trene" - hadde jeg bare kunnet veie fettet jeg har mistet og musklene jeg har fått, så hadde regnestykket sett slik ut: + vekt, muskler - vekt, fett = - 8 kg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.