Gjest undrende mamma Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hei! Jeg er en mamma som ikke nødvendigvis slanker meg,men prøver å ha sunne kostvaner for meg selv og familien. Prøvde derfor en dag å servere Kesam til jordbær istedet for is. Og jeg må si jeg ble sjokkert over hvor godt det falt i smak her i huset! Vi blander bittelitt sukker,eller bær i kesamen og spiser det som pålegg på brødskiver,til frukt,eller blander krydder og bruker det som dressing. Siden dette er et melkeprodukt så lurer jeg på om det kanskje ikke er så sunt likevel? Vi spiser ellers variert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kesam Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Bland kesam i ei skål med heistad lavkalorisyltetøy( for diabetikere, uten sukker), få kalorier. Nam nam! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Bland kesam i ei skål med heistad lavkalorisyltetøy( for diabetikere, uten sukker), få kalorier. Nam nam! Er du kannibal, kesam? Babette! Nå gir du deg. Du bare flåser i dag. Legg seg død! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Er du kannibal, kesam? Babette! Nå gir du deg. Du bare flåser i dag. Legg seg død! Er du en hund? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Er du en hund? En blanding av hund og kloakkrotte. En uheldig sådan, må jeg presisere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.