Gå til innhold

Jeg klarer ikke å slanke meg....

Gjest ned 5-6 kg FORT !!

Anbefalte innlegg

Gjest ned 5-6 kg FORT !!

Hmfrrr Det er snakk om kun 5-6 kg, men jeg klarer ikke. Jeg har fødselspermisjon og går hjemme med tvillinger. Jeg ammer ikke lenger.

Jeg bare MÅ ha mat og godterier, hele tiden. Tror det er litt psykisk. Men hvordan skal jeg klare å holde motivasjonen oppe ?

Jeg er sur og gretten pga mine ekstra kg, så jeg VIL VIRKELIG få det til. Jeg synes faktisk det var lettere å slutte å røyke....

Trenger tips :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må spise nok mat, og mat som ikke gir høyt blodsukker.

Sats på mindre brød, mer grønnsaker. Spe på med nøtter av div. slag.

Drikk vann. Gå turer med tvillingene - masse trim med tung vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slitern

Prøv å ta krom pikonlinat som du får kjøpt på helsekosten. Jeg har begynt å ta to tabletter etter frokost. Det blir 250 ug. Man kan ta opp til 400 ug. Krom er et av de minst giftige mineraler. Når du spiser godteri utskiller du mer krom gjennom urinen som er uheldig for blodsukkerreguleringen. Lykke til! Du kan sikker kjøpe annen krom også, men det er viktig at det er biologisk krom som tas lett opp av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta krom pikonlinat som du får kjøpt på helsekosten. Jeg har begynt å ta to tabletter etter frokost. Det blir 250 ug. Man kan ta opp til 400 ug. Krom er et av de minst giftige mineraler. Når du spiser godteri utskiller du mer krom gjennom urinen som er uheldig for blodsukkerreguleringen. Lykke til! Du kan sikker kjøpe annen krom også, men det er viktig at det er biologisk krom som tas lett opp av kroppen.

Kva er ug?

(ugh, ugh)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...