Gjest ned 5-6 kg FORT !! Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hmfrrr Det er snakk om kun 5-6 kg, men jeg klarer ikke. Jeg har fødselspermisjon og går hjemme med tvillinger. Jeg ammer ikke lenger. Jeg bare MÅ ha mat og godterier, hele tiden. Tror det er litt psykisk. Men hvordan skal jeg klare å holde motivasjonen oppe ? Jeg er sur og gretten pga mine ekstra kg, så jeg VIL VIRKELIG få det til. Jeg synes faktisk det var lettere å slutte å røyke.... Trenger tips :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Mosjon ? Eller er det et bann-ord ? http://www.vg.no/gwl/bilder/gwlfor.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Du må spise nok mat, og mat som ikke gir høyt blodsukker. Sats på mindre brød, mer grønnsaker. Spe på med nøtter av div. slag. Drikk vann. Gå turer med tvillingene - masse trim med tung vogn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slitern Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Prøv å ta krom pikonlinat som du får kjøpt på helsekosten. Jeg har begynt å ta to tabletter etter frokost. Det blir 250 ug. Man kan ta opp til 400 ug. Krom er et av de minst giftige mineraler. Når du spiser godteri utskiller du mer krom gjennom urinen som er uheldig for blodsukkerreguleringen. Lykke til! Du kan sikker kjøpe annen krom også, men det er viktig at det er biologisk krom som tas lett opp av kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Prøv å ta krom pikonlinat som du får kjøpt på helsekosten. Jeg har begynt å ta to tabletter etter frokost. Det blir 250 ug. Man kan ta opp til 400 ug. Krom er et av de minst giftige mineraler. Når du spiser godteri utskiller du mer krom gjennom urinen som er uheldig for blodsukkerreguleringen. Lykke til! Du kan sikker kjøpe annen krom også, men det er viktig at det er biologisk krom som tas lett opp av kroppen. Kva er ug? (ugh, ugh) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slitern Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Kva er ug? (ugh, ugh) Det er millicentimetergram. Ikke ugh ugh ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.