Gå til innhold

Har du prøvd hasj/marihuana?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall, under hvilke omstendigheter? Med hvem?

Angrer du?

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• Bassisten

3

• Zirine

3

• favn

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest anonym denne gang
Skrevet

Ja, for ca. 20 år siden, omkring 1980. Jeg var ung (ca. 18 år) og utforskende, og litt opprørsk mot det bestående.

For meg var det kun snakk om utprøving et par ganger. Og det angrer jeg slett ikke. Men jeg er glad jeg ikke var i et miljø som hadde for vane å bruke hasj, for da kunne jeg lett blitt avhenging. Det er jeg svært glad at jeg ikke ble.

Pappa Bjørn
Skrevet

Nei, aldri, hverken det eller andre stoffer. Sånnt svineri holder man seg unna.

Skrevet

nei

ingen, naturligvis

ja

Angrer du på at du ikke har prøvd det?

Skrevet

Jeg har ikke prøvd.

Holdt på å prøve en gang da jeg var på ferie i England med en venninnegjeng. Var 17 år og veldig nysgjerrig. Noen kjekke gutter vi hadde møtt drev og røkte og spurte om vi ville ha. Holdt på å si ja, men lot være.

Angrer ikke for at jeg ikke har prøvd.

Det kan bli brukt mot meg om jeg hadde hatt erfaringer med illegale rusmidler i mitt yrke. Men i noen sammenhenger kan slike erfaringer brukes positivt også.

I forhold til voksne narkomane kan det være ok å ha en erfaring med slikt, men når en jobber med ungdom er det mer akseptert å være helt "ren".

Angrer du?

Skrevet

- Ja, jeg har røyket hasj/marihuana sammen med gode venner i godt lag.

"Angrer du?"

- Nei, det gjør jeg ikke :o)

Gjest malun
Skrevet

Ja, jeg har prøvd hasj & marihuana.

I hyggelig lag under de rette omstendigheter..

Nei, jeg angrer ikke.

Skrevet

Ja, jeg røyka i endel år.

Under hvilke 'omstendigheter'? Hm, vet ikke helt om jeg skjønner spørsmålet... Røyka sammen med venner, kjæreste, bekjente, kolleger, fremmede eller alene - hjemme, ute, på fester, i parker, i skogen, på stranda, på fortauet... kort sagt hvor det nå falt seg... Var det noe sånt du mente? Eller tenker du på livsfaser eller lignende?

Angrer? Nei, selvsagt ikke. Mye moro for pengene :)

Skrevet

Utrolig nok er det faktisk sånn ca 80% ja her.

Jeg drar prosenten ned for jeg har aldri prøvd hasj/marihuana eller annen narkotimka.

Forresten, jeg og noen venninner ble dårlige av en røyk vi fikk av en fyr på en dans for 35 år siden, så vi lurte litt på hva som kunne ha vært blandet i den.......

mil1365380270
Skrevet

Nei, aldri, selv om jeg har muligheten hele tiden. Ingen spesiell grunn til at jeg ikke gjør det, annet enn "summen av alle laster..." ;-)

Skrevet

Under hvilke 'omstendigheter'? Hm, vet ikke helt om jeg skjønner spørsmålet... Røyka sammen med venner, kjæreste, bekjente, kolleger, fremmede eller alene - hjemme, ute, på fester, i parker, i skogen, på stranda, på fortauet... kort sagt hvor det nå falt seg... Var det noe sånt du mente? Eller tenker du på livsfaser eller lignende?

Det var det jeg mente.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Har prøvd, det virker ikke, blir bare veldig sår i halsen.

Skrevet

Nei, aldri, selv om jeg har muligheten hele tiden. Ingen spesiell grunn til at jeg ikke gjør det, annet enn "summen av alle laster..." ;-)

Meaning?

Skrevet

Har aldri prøvd det..

Var innbrudd til meg en gang, og de som gjorde det hadde mistet noe hasj på gulvet.. Jeg trodde det var noe skitt som hadde blitt med skoene inn.. Så kastet det..

Er vel det nærmeste jeg har vært hasj...

Frister ikke..

:o)

Skrevet

Har hørt at det tar seks måneder før det er ute av kroppen?

mil1365380270
Skrevet

Meaning?

At jeg i prinsippet ikke har noe imot det, men har nok med alkohol.

Skrevet

Har hørt at det tar seks måneder før det er ute av kroppen?

Aner ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...