Bassisten Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Sausen? Kaker mener du? Neida... Reinsdyrsteik med viltsaus.... Det blei heilt vilt! Knallgodt, forøvrig... Så lenge eg var våken. :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Neida... Reinsdyrsteik med viltsaus.... Det blei heilt vilt! Knallgodt, forøvrig... Så lenge eg var våken. :-) Oppskriften takk! Jeg må forberede meg til pappa kommer på besøk 0 Siter
Bassisten Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Oppskriften takk! Jeg må forberede meg til pappa kommer på besøk Hehe... Eg aner baktankar! Kan ikkje hjelpe deg med oppskrift sidan eg ikkje var kokk - Kokken var ein ekte svensk kokk busatt i Tromsø. - Og det er lenge sidan - sikkert 6-7 år. 0 Siter
Soria Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Ja, jeg har prøvd en gang. Lurer litt på hvordan noen kan bruke det som sovemedisin. Jeg ble kjempevåken av det selv om jeg røkte det på kvelden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.