Gjest slitern Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg skal nå prøve å bli kvitt sjokoladeavhengigheten min ved hjelp av krom pikolinat. Leste i et innlegg her tidligere at man skulle ta tabletter etter måltidene. Hvorfor det? Har det noe å si når du tar dem - før eller etter et måltid? Det være seg vitaminer og tran også. Lurer på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Generelt bør vitaminer og mineraler tas sammen med måltidene. Grunnen til det er at næringsopptaket da er optimalt, og man får tatt opp mest mulig av tilskuddet. Hvorfor noen mener at krom spesielt skal tas etter maten er helt ukjent for meg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitaminer og mineraler Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Generelt bør vitaminer og mineraler tas sammen med måltidene. Grunnen til det er at næringsopptaket da er optimalt, og man får tatt opp mest mulig av tilskuddet. Hvorfor noen mener at krom spesielt skal tas etter maten er helt ukjent for meg.. du kan så mye 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Homeopatica Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Krom tar du sammen med mat. Om du pleier å få sjokoladehungeren på ettermiddagen/kvelden, så tar du 1 tabl. til frokost, og en til middag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.