Gå til innhold

Får de ikke mat ? Bademoter

Anbefalte innlegg

Faen hva dere syter.

Det er en tidlig ungdomsbilde av meg.

Jeg syter ikke.

Det er ingen skam å være tynn. Liker damer uten vannvittige mål, men et eller annet stemte ikke med denne dama. Kroppen ser så sinnsyk liten ut. Skjelletet ser rett og slett ikke ferdig utvokst ut. Det er for lite og står ikke i forhold til hodet hennes.

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Det burde hun der også hørt når hun var barn.

Men det er vel litt press i hennes yrke, spesielt dersom hun ble modell som 13 åring eller noe i den duren.

Utvokst ser hun i hvert fall ikke ut, og jeg gjetter på at dama enten er syk eller har vært syk.

En forståsegpåer her mener det samme som deg.

Gjest Caztra

Kroppen hennes består av bein, hud og silikon. Synes rett og slett det er leit å se slike bilder jeg...

Leste at noen nevnte noe om høy forbrenning. Dersom noen ser så sykelig tynn ut, selv om de spiser masse, da må det være noe annet fryktelig galt som foregår i kroppen deres...

Kroppen hennes består av bein, hud og silikon. Synes rett og slett det er leit å se slike bilder jeg...

Leste at noen nevnte noe om høy forbrenning. Dersom noen ser så sykelig tynn ut, selv om de spiser masse, da må det være noe annet fryktelig galt som foregår i kroppen deres...

Hvorfor synes du det er leit?

Det er heldigvis menn som synes at slike, slanke kropper er helt ok. Og det behøver som sagt ikke å være noe galt med kroppen til folk som er slanke og spiser normalt.

Ulv I Faarikaal

Jeg hører de bl a spiser vått papir for å stille sulten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...