Gå til innhold

22 år og 56 kilo

boy22

Anbefalte innlegg

Hi folkens,

Som dere jeg er 22 år gamml og veier bae 56kilo.. noe jeg er veldig bekymra for.. jeg har prøvd med treninga,+ har prøvd å spise mye og brukt karbohydrater pulver... men det hjalp ikke...

Jeg vil bare gå opp ikke mer 10 eller 12 kilo...

VÆR Så snill hjelp meg ......Plz... vil ikke bruke ulovlig stoff..Finnes det noe lovlig på markedet,eller? som kan hjelpe meg med å legge opp litt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trener du? Hvor lenge "prøvde du" med treniga?

Jeg hadde samme problemet når jeg var 17. Veide omtrent det samme som deg og var ca 184 cm høy.

Det jeg gjorde var å begynne å trene beinhardt 4 ganger i uka, spise 5-6 solide måltider hver dag, samt (etter hvert) benytte meg av 2-3 proteindrinker hver dag.

Det er viktig at du trener tungt som f..., og ikke pusler med 15 repetisjoner når du gjør øvelsene.

Dette er verdt å prøve, men det tar tid. Det er ikke gjort på 2 mnd å forandre kroppen din, men iløpet av 2 mnd er du i hvert fall på god vei da du er i ferd med å forandre din livsstil.

På den annen side: Du kan være en av de som har ekstremt høy forbrenning og vil slite med å legge på deg uansett hva du gjør. Kjenner en som sleit litt med det. Han eide ikke et jævla gram fett på kroppen, spiste som jeg anbefaler over, trente hardt som bare det, og ville virkelig opp i vekt. Det nyttet ikke.

Han la derimot på seg en del muskler selv om han fortsatt så tynn ut, men han så etter hvert jævla bra ut i bar overkropp da samtlige muskeldefinisjoner på kroppen syntes utrolig godt, så selv om du er av denne typen med ekstrem forbrenning så ville jeg gått for de enkle rådene over.

Ulovlige produkter er meningsøst uansett hvordan du vrir og vender på det. I den store sammenheng har bruken av dette fint lite å si i forhold til hvor viktig selve treninga og kostholdet ditt er, så det kan du, som du jo har gjort, glemme først som sist. Og ikke la deg overtale av idioter på gymmet som forsøker å selge deg noe billig dritt som de knapt vet hva er selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener du? Hvor lenge "prøvde du" med treniga?

Jeg hadde samme problemet når jeg var 17. Veide omtrent det samme som deg og var ca 184 cm høy.

Det jeg gjorde var å begynne å trene beinhardt 4 ganger i uka, spise 5-6 solide måltider hver dag, samt (etter hvert) benytte meg av 2-3 proteindrinker hver dag.

Det er viktig at du trener tungt som f..., og ikke pusler med 15 repetisjoner når du gjør øvelsene.

Dette er verdt å prøve, men det tar tid. Det er ikke gjort på 2 mnd å forandre kroppen din, men iløpet av 2 mnd er du i hvert fall på god vei da du er i ferd med å forandre din livsstil.

På den annen side: Du kan være en av de som har ekstremt høy forbrenning og vil slite med å legge på deg uansett hva du gjør. Kjenner en som sleit litt med det. Han eide ikke et jævla gram fett på kroppen, spiste som jeg anbefaler over, trente hardt som bare det, og ville virkelig opp i vekt. Det nyttet ikke.

Han la derimot på seg en del muskler selv om han fortsatt så tynn ut, men han så etter hvert jævla bra ut i bar overkropp da samtlige muskeldefinisjoner på kroppen syntes utrolig godt, så selv om du er av denne typen med ekstrem forbrenning så ville jeg gått for de enkle rådene over.

Ulovlige produkter er meningsøst uansett hvordan du vrir og vender på det. I den store sammenheng har bruken av dette fint lite å si i forhold til hvor viktig selve treninga og kostholdet ditt er, så det kan du, som du jo har gjort, glemme først som sist. Og ikke la deg overtale av idioter på gymmet som forsøker å selge deg noe billig dritt som de knapt vet hva er selv.

Hi SierDuDet,

Takk for råd.. nei jeg trener ikke nå.. jeg "prøvde" å trene i ca 5 mnd, men så ikke noe forandring, og følte meg like tynt og svakt...

Jeg går på BI og har vel ikke så god tid til å spise 5-6 Solide måltider om dagen.:( hvis du finner meg en løsning..og kan foreslå hva jeg bør spise og hvordan skal jeg sette opp timeplanen..lover jeg å ikke bruke noe ulovlige stoffer....Men da må du love meg at jeg får gaina 10 kilo på meg :) ærlig talt jeg vil leve et normalt liv ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi SierDuDet,

Takk for råd.. nei jeg trener ikke nå.. jeg "prøvde" å trene i ca 5 mnd, men så ikke noe forandring, og følte meg like tynt og svakt...

Jeg går på BI og har vel ikke så god tid til å spise 5-6 Solide måltider om dagen.:( hvis du finner meg en løsning..og kan foreslå hva jeg bør spise og hvordan skal jeg sette opp timeplanen..lover jeg å ikke bruke noe ulovlige stoffer....Men da må du love meg at jeg får gaina 10 kilo på meg :) ærlig talt jeg vil leve et normalt liv ....

Tja, som student bør vel ha gode muligheter til å spise ofte. Hvis du f.eks. er på skolen mellom 8 og 16 så tar du bare med deg 2-3 matpakker eller noe i den duren, gjerne med egg dersom du går for brød, eller du kan i en isboks skjære opp en kylling, legge litt ris oppi der og på den måten få 2-3 måltider du fordeler utover dagen. Spe på med noen bananer, osv. I tillegg spiser du frokost før skolen, middag når du kommer hjem og så kvelds før du legger deg.

Klarer du å dytte inn enda mer mat så er det bare å kline til! Du skal tross alt opp i vekt.

Jeg ville helt klart anbefalt trening, men tren riktig. 4 dager i uka (om du har tid), hver muskelgruppe 2 ganger i uka den første tiden, så 1 gang i uka når du har blitt fortrolig med å gjøre øvelsene riktig.

Tren basisøvelser som knebøy, markløft og benkpress, benytt deg så mye som mulig av frie vekter, stenger og alt som ikke har med maskiner å gjøre, og tren skikkelig tungt! I starten er det en fordel å trene litt lettere for å lære å gjøre øvelsene korrekt, men når dette er gjort bør du gå for tunge vekter og få repetisjoner.

Dersom penger ikke er et problem er også proteinpulver et par-tre ganger per dag å anbefale, samt weight gainers.

Hehe, helt i starten når jeg begynte å trene og da følte meg vannvittig spinkel (jeg var det også, løftet ikke 40 kg i benken når jeg startet), så gjorde jeg alt for å gå opp i vekt. Jeg kunne ikke så mye da og spiste f.eks. rimelig mye eggedosis. Ikke akkurat noe jeg egentlig vil anbefale, men jeg gikk i det minste opp i vekt! :)

Du har den muligheten dersom du er veldig tynn og ikke legger lett på deg fett, at du kan spise mye mat som de fleste andre ikke bør spise så mye av. F.eks. trenger du ikke få dårlig samvittighet for å slurpe i deg 2 liter is eller et par svære halvlitersglass med yoghurt eller ting i den duren.

Ser du at du legger på deg fett så roer du bare ned.

Men jeg skal ikke anbefale noen et "Elvis-kosthold" da det i lengden selvsagt ikke er sunt for ditt fysiske velvære :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...