Gå til innhold

Hva betyr denne meldingen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ilene1365380268

Har du prøvd å starte maskinen i sikkermodus før du kjører defragmentering?

Du vil neppe bli ferdig i dette livet dersom du har en litt stor harddisk og kjører defrag fra vanlig modus.

Men, jeg hadde ikke bedt om noen defragmentering. Aner ikke hva det er en gang....

petter smart

Men, jeg hadde ikke bedt om noen defragmentering. Aner ikke hva det er en gang....

Hvis du ikke har bedt om det var det litt mystisk ja.

Defragmentering er noe alle bør gjøre innimellom. Da ordner pc'en alle filene slik at det tar kortere tid å lese dem.

Håper du ikke har et virus i alle fall. Har du oppdatert antivirus program på maskinen?

ilene1365380268

Hvis du ikke har bedt om det var det litt mystisk ja.

Defragmentering er noe alle bør gjøre innimellom. Da ordner pc'en alle filene slik at det tar kortere tid å lese dem.

Håper du ikke har et virus i alle fall. Har du oppdatert antivirus program på maskinen?

Er ikke kommet så langt at jeg har fått meg dette anti-viruset-programmet jeg burde ha...

Spørsmål; Kan en slik beskjed antyde at noen er inne i maskinen min???

Annonse

petter smart

Er ikke kommet så langt at jeg har fått meg dette anti-viruset-programmet jeg burde ha...

Spørsmål; Kan en slik beskjed antyde at noen er inne i maskinen min???

Det er neppe noen som har hacket seg inn på maskinen din. Men du må alltid bruke brannmur (f.eks. zone alarm som er gratis) og et antivirusprogram når du er på internett.

Det har mest sannsynlig skjedd en feil med disken og maskinen spurte om du ville defragmentere. Men litt pussig at den ikke ville defragmentere. Men dette er ingenting å bekymre seg for med mindre det skjer igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...