Gå til innhold

Rapportering av U.F.O.?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke spør
Skrevet

Såvidt jeg vet finnes det en (statlig?) instans der man kan rapportere hvis man ser uidentifiserte flyvende objekter (uten at det altså dermed trenge å være snakk om overtroiske ting, som regel har det jo sin forklaring)

Er det noen som vet hvem/hvor den instansen er?

Skrevet

Har du sett noen UFO'er? En kompis var i en periode frelst i forhold til den slags. Har vært kidnappet og greier.

Skrevet

Har du sett noen UFO'er? En kompis var i en periode frelst i forhold til den slags. Har vært kidnappet og greier.

Jeg ble også kidnappet av en ufo. I fjor sommer. Nå har jeg barn med han ene...

Heeei du! :o)

Skrevet

Jeg ble også kidnappet av en ufo. I fjor sommer. Nå har jeg barn med han ene...

Heeei du! :o)

Hei du! :)

Så du er også en av disse som har tatt deg en tur ut i rommet, ja. Det er visst en del av dere.

Hmmm, har ikke hun Diva dama også barn med en ufoskapning?

Jaja, hadde jo ikke vært meg i mot å bli kidnappet av Prinsesse Leia i gullbikinien. Bare for noen timer :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ikke si at vi kjenner den samme.

Skrevet

Hei du! :)

Så du er også en av disse som har tatt deg en tur ut i rommet, ja. Det er visst en del av dere.

Hmmm, har ikke hun Diva dama også barn med en ufoskapning?

Jaja, hadde jo ikke vært meg i mot å bli kidnappet av Prinsesse Leia i gullbikinien. Bare for noen timer :)

Nja, men det som er faen, er at de fleste av de er små, grønne og har antenne på hodet. Ikke særlig sexy, med mindre du er litt kinky da.

:o)

Skrevet

Ikke si at vi kjenner den samme.

Jeg tror det er flere av dem, men dersom du er en UFO fanatiker så er det jo mulig. Disse var jo på treff og greier i en periode.

Men jeg tror han er mer eller mindre ute av "miljøet" nå.

Skrevet

Nja, men det som er faen, er at de fleste av de er små, grønne og har antenne på hodet. Ikke særlig sexy, med mindre du er litt kinky da.

:o)

Tja... Hun dronningen i Star Wars 1 og 2 er jo forholdsvis snerten, så jeg vet ikke helt når det gjelder det der! :)

Disse med antenner på hue er jo for øvrig ganske vanlig for tiden, og er et resultat av houskulturen. På disse partyene finner man mye rart :)

Skrevet

Tja... Hun dronningen i Star Wars 1 og 2 er jo forholdsvis snerten, så jeg vet ikke helt når det gjelder det der! :)

Disse med antenner på hue er jo for øvrig ganske vanlig for tiden, og er et resultat av houskulturen. På disse partyene finner man mye rart :)

Ja, og det er vel på disse partyene en finner de fleste som mener de har vært kidnappet av ufoer også...

Skrevet

Du kan jo kontakte lokalavisa eller lokalradioen og høre om andre har sett/hørt det samme.

Kanskje har noen en forklaring.

En ufo er ikke annet enn et uidentifisert flyvende objekt. Kan med andre ord fort bli en ifo eller en io.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg tror det er flere av dem, men dersom du er en UFO fanatiker så er det jo mulig. Disse var jo på treff og greier i en periode.

Men jeg tror han er mer eller mindre ute av "miljøet" nå.

Denne fyren har et langt kutt i låret som han påstår er blitt påført av aliens, og var på TV for 5 år siden og fortalte at han var kidnappet. Som regel går han med et smykke om halsen med blinkende dioder på. Han er en frontfigur i en sekt.

Skrevet

Ja, og det er vel på disse partyene en finner de fleste som mener de har vært kidnappet av ufoer også...

Jupp, det er korrekt :)

Skrevet

Denne fyren har et langt kutt i låret som han påstår er blitt påført av aliens, og var på TV for 5 år siden og fortalte at han var kidnappet. Som regel går han med et smykke om halsen med blinkende dioder på. Han er en frontfigur i en sekt.

Hehe, nei, så ille er han ikke, men han kjenner folk som har vært på TV i forbindelse med galskapen.

Han selv er skremmende normal i forhold til hva jeg oppfatter som vanlig i dette miljøet.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hehe, nei, så ille er han ikke, men han kjenner folk som har vært på TV i forbindelse med galskapen.

Han selv er skremmende normal i forhold til hva jeg oppfatter som vanlig i dette miljøet.

Aliens oppfatter jeg som noe meget suspekt.

Mange flygere har sett UFOer, men hvis du statistisk ser på hvor mange som IKKE har sett UFOer, så er det enda rarere.

Kan ikke være mange å se når 99,999 % ikke har sett noen.

Skrevet

Aliens oppfatter jeg som noe meget suspekt.

Mange flygere har sett UFOer, men hvis du statistisk ser på hvor mange som IKKE har sett UFOer, så er det enda rarere.

Kan ikke være mange å se når 99,999 % ikke har sett noen.

Vi har vel alle sett et eller annen på himmelen som vi ikke kan identifisere, dog går det i hvert fall for min del ganske langt fra det å se et lys jeg ikke vet hva er til det å gå ut fra at jeg har sett liv fra en annen planet.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Vi har vel alle sett et eller annen på himmelen som vi ikke kan identifisere, dog går det i hvert fall for min del ganske langt fra det å se et lys jeg ikke vet hva er til det å gå ut fra at jeg har sett liv fra en annen planet.

Det mest unike jeg har sett var en primitiv varmluftsballong laget av tynn aluminiumstråd, silkepapir og en dott med pussegarn innsatt med rødsprit. Den holdt seg svevende en halvtime og så ut som noe fra en annen verden i nattemørket. Politiet var målløse. Ikke fortell noen hvem som laget den.

Den andre var et 5-liters spann med aluminiumspon og ammoniumnitrat som lyste opp hele Lambertseter og brant et meterstort hull i asfalten på Karlsrud Skole. Ikke fortell hvem som fiksa det.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det mest unike jeg har sett var en primitiv varmluftsballong laget av tynn aluminiumstråd, silkepapir og en dott med pussegarn innsatt med rødsprit. Den holdt seg svevende en halvtime og så ut som noe fra en annen verden i nattemørket. Politiet var målløse. Ikke fortell noen hvem som laget den.

Den andre var et 5-liters spann med aluminiumspon og ammoniumnitrat som lyste opp hele Lambertseter og brant et meterstort hull i asfalten på Karlsrud Skole. Ikke fortell hvem som fiksa det.

Unnskyld, magnesiumspon.

Skrevet

På den annen side er det jo ganske merkverdige fenomener vi er vitne til f.eks. når disse mønstrene åpenbarer seg i diverse åkrer rundt forbi.

Enten er det noe vi ikke kan forklare, og det er jo merkverdig i seg selv, eller så er det noen som gjør dette for moroskyld, reiser land og strand rundt og bruker timer på det her, og det er jo nesten enda mer merkverdig hvordan folk får seg til å gjøre noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...