Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte på radioen nettopp.Nå har han Haakon Magnus lært.

Skrevet

Nå er det ikke lenge til at faren til Mette marit pryder se og hør forside.Kanskje ikke bare se og hør...

Skrevet

Synest det er koselig jeg...det virker som mette marit her ei grei svigermor...så hvorfor ikke??? (hæ?)

Pappa Bjørn
Skrevet

Joda, jammen fant han frem den lille grisegutten. Men nå blir det mest spennende med kommentarene fra folk. Kanskje litt som dette:

Kjell Magne Bondevik: "I vil gjerne få gratulere I også. Dette ville selvsagt ikke vært muig med ei anna regjering enn den vi har no"

Sven O. Høyby: " Helvedde hellør, e`jentungen på tjokka igjen?"

Valgerd: " Dei e jo gifte så detta må vi akseptera".

Gry Jannicke" " Dette er en ren kosmisk reaksjon. Nå kommer de for å hente oss".

Ari Behn: " Zøren ogzå, zkulle ikke jeg få zole meg i glanzen av fødzelen litt til? Nå må jeg vizzt zkrive bøker igjen".

Lille Marius: "Jeg ville bare ha en hund jeg".

Good Golly!
Skrevet

Gratulerer de fordende foreldre. Tror det blir gutt jeg!

Gjest puttipluttipott
Skrevet

Synes det var en kjempekoselig nyhet! Om man er for eller mot monarkiet betyr lite akkurat når det gjelder slike ting. Gleder meg til å følge med. Håper faren til Mette-marit snart får vettet tilbake og ikke stiller opp i Se og Hør ang. dette her.

Men jeg begynte å tenke på noe.. Hva hvis det er noe galt med barnet og det er tronarving, er det noen som vet hva som skjer da? Det står vel ikke akkurat noe sted at vi ikke kan ha en med Downs' f.eks, som konge/dronning?? Begynte bare å tenke på det helt ut av det blå..

Juliane1365380384
Skrevet

Koselig det! Men termin 22. januar. *Gulp!* Nesten samtidig med meg... Skal sikkert på Rikshospitalet hun og. Jeg har ikke lyst til å føde i en stim av fotografer... :-/

Good Golly!
Skrevet

Koselig det! Men termin 22. januar. *Gulp!* Nesten samtidig med meg... Skal sikkert på Rikshospitalet hun og. Jeg har ikke lyst til å føde i en stim av fotografer... :-/

PS: De kommer ikke til å være så opptatt av å ta bilder av andre enn henne. Du kan puste lettet ut... ;)

Grattis med den lille forresten :)

Gjest Dolly Dimples
Skrevet

Ja hun må jo selvfølgelig ikke være noe dårligere enn Mærtha. Nå får hun jo hele pressekorpset etter seg, akkurat det hun vil sikkert. Hermegås sier nå jeg. Hun tålte vel ikke at Ari fikk barn så da måtte hun også.

Good Golly!
Skrevet

Ja hun må jo selvfølgelig ikke være noe dårligere enn Mærtha. Nå får hun jo hele pressekorpset etter seg, akkurat det hun vil sikkert. Hermegås sier nå jeg. Hun tålte vel ikke at Ari fikk barn så da måtte hun også.

Smålig!

Gjest Dolly Dimples
Skrevet

Smålig!

Ja ikke sant. Sier bare det jeg mener.

Skrevet

Ja, alle som får barn gjør det for å herme! Skikkelig lite orginalt er det!

Gjest Dolly Dimples
Skrevet

Ja, alle som får barn gjør det for å herme! Skikkelig lite orginalt er det!

Nei jeg sa ikke alle, jeg sa MM.

Juliane1365380384
Skrevet

PS: De kommer ikke til å være så opptatt av å ta bilder av andre enn henne. Du kan puste lettet ut... ;)

Grattis med den lille forresten :)

Takk! Men jeg har også fornavn på M. Tenk om de løper inn på feil rom..... ;-)

Good Golly!
Skrevet

Takk! Men jeg har også fornavn på M. Tenk om de løper inn på feil rom..... ;-)

For sikkerhets skyld - få krompen til å holde seg unna rommet ditt for å unngå oppstyr! Lykke til :)

Juliane1365380384
Skrevet

For sikkerhets skyld - få krompen til å holde seg unna rommet ditt for å unngå oppstyr! Lykke til :)

Åja, det var lurt! ;-)

Skrevet

Nei jeg sa ikke alle, jeg sa MM.

Det var da svært så negativt da!

Skrevet

Joda, jammen fant han frem den lille grisegutten. Men nå blir det mest spennende med kommentarene fra folk. Kanskje litt som dette:

Kjell Magne Bondevik: "I vil gjerne få gratulere I også. Dette ville selvsagt ikke vært muig med ei anna regjering enn den vi har no"

Sven O. Høyby: " Helvedde hellør, e`jentungen på tjokka igjen?"

Valgerd: " Dei e jo gifte så detta må vi akseptera".

Gry Jannicke" " Dette er en ren kosmisk reaksjon. Nå kommer de for å hente oss".

Ari Behn: " Zøren ogzå, zkulle ikke jeg få zole meg i glanzen av fødzelen litt til? Nå må jeg vizzt zkrive bøker igjen".

Lille Marius: "Jeg ville bare ha en hund jeg".

Hoho!

Gjest Stjernemor
Skrevet

Er det ikke vanlig å vente i tre måneder før en offentliggjør slike nyheter da?

Pga faren for abort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...