Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernemor
Skrevet

Synes det var en kjempekoselig nyhet! Om man er for eller mot monarkiet betyr lite akkurat når det gjelder slike ting. Gleder meg til å følge med. Håper faren til Mette-marit snart får vettet tilbake og ikke stiller opp i Se og Hør ang. dette her.

Men jeg begynte å tenke på noe.. Hva hvis det er noe galt med barnet og det er tronarving, er det noen som vet hva som skjer da? Det står vel ikke akkurat noe sted at vi ikke kan ha en med Downs' f.eks, som konge/dronning?? Begynte bare å tenke på det helt ut av det blå..

DET hadde gjort bølger kan du tro! Artig problemstilling! En KAN jo ikke ha en psykiskutviklingshemmet konge/dronning, kan en det da?

Konge med støttekontakt! Ja, hvorfor ikke? De skal jo være som oss andre på alle områder.

Gjest Stjernemor
Skrevet

Joda, jammen fant han frem den lille grisegutten. Men nå blir det mest spennende med kommentarene fra folk. Kanskje litt som dette:

Kjell Magne Bondevik: "I vil gjerne få gratulere I også. Dette ville selvsagt ikke vært muig med ei anna regjering enn den vi har no"

Sven O. Høyby: " Helvedde hellør, e`jentungen på tjokka igjen?"

Valgerd: " Dei e jo gifte så detta må vi akseptera".

Gry Jannicke" " Dette er en ren kosmisk reaksjon. Nå kommer de for å hente oss".

Ari Behn: " Zøren ogzå, zkulle ikke jeg få zole meg i glanzen av fødzelen litt til? Nå må jeg vizzt zkrive bøker igjen".

Lille Marius: "Jeg ville bare ha en hund jeg".

Har du finni på det sjæl? Du kan jo begynne å skrive tekster for stand-up-komikerne du jo!

Gjest annette
Skrevet

Joda, jammen fant han frem den lille grisegutten. Men nå blir det mest spennende med kommentarene fra folk. Kanskje litt som dette:

Kjell Magne Bondevik: "I vil gjerne få gratulere I også. Dette ville selvsagt ikke vært muig med ei anna regjering enn den vi har no"

Gry Jannicke" " Dette er en ren kosmisk reaksjon. Nå kommer de for å hente oss".

Ari Behn: " Zøren ogzå, zkulle ikke jeg få zole meg i glanzen av fødzelen litt til? Nå må jeg vizzt zkrive bøker igjen".

DEN der var jævlig god,Pappa Bjørn!Gliste...hehe...Bare Harald nå som mangler,han sier kanskje:"...øøøøøhhhhhhh...faen å..nå har jeg mista potensen,godt unggutten har det dah"

Gjest annette
Skrevet

Gratulerer de fordende foreldre. Tror det blir gutt jeg!

Tror jeg oxo!Fikk den magafølelsen med det samma

Høne I Frikassè
Skrevet

Jeg gleder meg alltid over dine innlegg.

Du er supermorsom!

Er det copyright på det der, eller kan jeg bruke det i andre sammeheng? *smiler*

Skrevet

Uff, da tar det enda lengre tid før de skiller seg...!

For det kommer de til, garantert. Tror ikke hun er et enkelt menneske å leve med.

Skrevet

Er det ikke vanlig å vente i tre måneder før en offentliggjør slike nyheter da?

Pga faren for abort.

Og hun er hvor langt på vei? _nesten_ 3 mnd, det får vel holde?

Gjest Stjernemor
Skrevet

Og hun er hvor langt på vei? _nesten_ 3 mnd, det får vel holde?

Var bare en liten regnefeil oppi hodet mitt tror jeg. Skjer stadig vekk! Fikk det til å bli litt over to måneder jeg. Du har selvfølgelig rett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...