Gå til innhold

Er du PEN?

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• shandy

6

• SierDuDet

5

• Zelig

5

• favn

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Zêlig
Skrevet

Jeg er ikke pen men føler at personligheten min er relativt flott, og at sjarmen er der. Det flyter jeg veldig bra på.

Egentlig ser jeg ut som en barnerumpe. Måtte vise legg på byen for noen måneder siden. To utesteder på rad, faktisk.

Sterkt.

Yoho - ok.

Skrevet

Det heter 'et kompliment'. Kompliment er et substantiv, intetkjønn, og skal følgelig ha ubestemt artikkel i intetkjønn.

Hvor har _du_ lært norsk?

Beklager så meget.-))

Gjest Zélig
Skrevet

Nei, ikke så veldig.

Synes du er nusselig

Skrevet

Noen synes hvertfall det, desverre.

For gutter skal ikke være pene, de skal være barske og tøffe, og det er jeg ikke.

I tillegg har jeg en sytete personlighet. Så da ender jeg fort på minussiden likevel...

Du høres da ut som en gutt for SDD!

Skrevet

Hvis du ser etter en gang til, svarer jeg språkpolitiet *rister på hue*

rolig nå

Skrevet

Jeg er ikke pen men føler at personligheten min er relativt flott, og at sjarmen er der. Det flyter jeg veldig bra på.

Egentlig ser jeg ut som en barnerumpe. Måtte vise legg på byen for noen måneder siden. To utesteder på rad, faktisk.

Sterkt.

jeg somtrodde du var den kjekkeste av alle mannfolka på DOL..hmmm...kan jeg ha tatt så feil?

Skrevet

Alle er jo kjekk på nett, og i egne øyne.

Hehe :)

Skrevet

Noen synes hvertfall det, desverre.

For gutter skal ikke være pene, de skal være barske og tøffe, og det er jeg ikke.

I tillegg har jeg en sytete personlighet. Så da ender jeg fort på minussiden likevel...

Hører det værste menn liker å høre, er det at de er søte..

:o)

Gjest hårek21
Skrevet

vi er alle pene.

kommer bare ann på hvem som ser og hva man ser etter=)

det er ikke alltid det er det ytre man ser på heller.. heldigvis=)

går man ofte etter det perfekte ytre går man som regel på trynet også..det gjorde jeg en gang så jeg vet.

Skrevet

jeg somtrodde du var den kjekkeste av alle mannfolka på DOL..hmmm...kan jeg ha tatt så feil?

Det er en vanlig feil å ta, dog må jeg skuffe deg.

Skrevet

Ta det som et kompliment :-)

Uff, det er dessverre en stund siden jeg ble spurt om leg. gitt...

Det verste er at jeg tar det som et kompliment... Hehe, det gjorde jeg ikke når jeg var 18 :)

Skrevet

Og for å svare på spm. jeg er ikke pen.

Syns du er stilig, jeg. Minner meg om Lise Karlsnes i Briskeby. Og hun er HOT!

Gjest haifa
Skrevet

I følge en undersøkelse jeg har lest, sies det at de peneste menneskene (uansett utseende) er de som har et mest mulig symmetrisk ansikt...altså ingen skjev nese etc etc..

Skrevet

I følge en undersøkelse jeg har lest, sies det at de peneste menneskene (uansett utseende) er de som har et mest mulig symmetrisk ansikt...altså ingen skjev nese etc etc..

Akkurat som meg!

*rap*

Skrevet

Jeg har øreflipp på det ene øret og ikke på den andre. Det ene neseboret er litt større enn det andre.

Ble nok ingen modellkarriere på meg, nei.

Det er nok noe i det.

Skrevet

Nei.

En du synes er pen, synes sikkert jeg er stygg, og omvendt.

Skrevet

Den gylne snitt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...