Gjest Bollar Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Om du sier til en person at han/hun er pen mener du det da virkelig? 0 Siter
Soria Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Nei, jeg tror ikke på det. Og ja, jeg mener det om jeg sier det, men jeg sier det sjelden til noen. 0 Siter
Gjest hårek21 Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 ja jeg mener det om jeg sier det ja..er ikke personen pen så uttaler jeg meg ikke, men det skjer veldig veldig sjeldent. ja eg tror at de som sier at jeg er pen mener det.. jeg er ikke den som spør folk om de synnes jeg er pen, men takker heller om det skulle komme fram 0 Siter
SeierDuDet Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 ja jeg mener det om jeg sier det ja..er ikke personen pen så uttaler jeg meg ikke, men det skjer veldig veldig sjeldent. ja eg tror at de som sier at jeg er pen mener det.. jeg er ikke den som spør folk om de synnes jeg er pen, men takker heller om det skulle komme fram Du virker pen *rap* 0 Siter
naiv Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Jeg pleier ikke å strø rundt meg med komplimenter. Når jeg gir et kompliment, så mener jeg det. 0 Siter
SeierDuDet Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Jeg pleier ikke å strø rundt meg med komplimenter. Når jeg gir et kompliment, så mener jeg det. *rap* 0 Siter
Jane Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 "Om du sier til en person at han/hun er pen mener du det da virkelig?" Selvfølgelig. 0 Siter
awh Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Ja,jeg tror på det.Vet selv at jeg er en pen dame,men det er vel en ærlig sak det.Ja..selfølgelig har jeg ikke problemer med å si til venner og kjente at dem er pene,hvis dem er det. 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 1. Nei, jeg tror ikke på folk som sier jeg er pen. Jeg er nemlig utsøkt deilig, så pen blir litt vagt i denne sammenheng. 2. Jeg sier bare til folk som virkelig er pene at de er pene. Men de vet det ofte selv, så det blir så platt... 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Jeg tror bare på det når mamma sier det. 0 Siter
SeierDuDet Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Jeg tror bare på det når mamma sier det. Men sier hun det? *rap* 0 Siter
nick Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Ja. Dersom vedkommende ikke er pen, sier jeg ingen ting. Alternativt drar jeg frem det som er bra. Ingen er bare stygge. Vel, det stemmer nesten. Jeg har møtt ei som hadde (mildt sagt) utseendet mot seg, men hun var grei så det var ikke så farlig. 0 Siter
Gjest hårek21 Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Du virker pen *rap* kanskje jeg er det=) 0 Siter
Gjest uten signatur for anledningen Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 1) Ja, har fått høre det ofte i løpet av de siste årene, så jeg tror på det. Er blitt en voksen dame... Tidligere ville jeg ikke trodd på det. 2) Sier sannheten, men gir sjelden den type komplimenter. Det måtte bli til eksen. Vedkommende fikk høre det ofte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.