Gå til innhold

Tror du på folk som sier at du er pen?

Anbefalte innlegg

Gjest Bollar
Skrevet

Om du sier til en person at han/hun er pen mener du det da virkelig?

Skrevet

Nei, jeg tror ikke på det.

Og ja, jeg mener det om jeg sier det, men jeg sier det sjelden til noen.

Gjest hårek21
Skrevet

ja jeg mener det om jeg sier det ja..er ikke personen pen så uttaler jeg meg ikke, men det skjer veldig veldig sjeldent.

ja eg tror at de som sier at jeg er pen mener det..

jeg er ikke den som spør folk om de synnes jeg er pen, men takker heller om det skulle komme fram

Skrevet

ja jeg mener det om jeg sier det ja..er ikke personen pen så uttaler jeg meg ikke, men det skjer veldig veldig sjeldent.

ja eg tror at de som sier at jeg er pen mener det..

jeg er ikke den som spør folk om de synnes jeg er pen, men takker heller om det skulle komme fram

Du virker pen :)

*rap*

Skrevet

Jeg pleier ikke å strø rundt meg med komplimenter. Når jeg gir et kompliment, så mener jeg det.

Skrevet

Jeg pleier ikke å strø rundt meg med komplimenter. Når jeg gir et kompliment, så mener jeg det.

*rap*

Skrevet

"Om du sier til en person at han/hun er pen mener du det da virkelig?"

Selvfølgelig.

Skrevet

Ja,jeg tror på det.Vet selv at jeg er en pen dame,men det er vel en ærlig sak det.Ja..selfølgelig har jeg ikke problemer med å si til venner og kjente at dem er pene,hvis dem er det.

Høne I Frikassè
Skrevet

1. Nei, jeg tror ikke på folk som sier jeg er pen. Jeg er nemlig utsøkt deilig, så pen blir litt vagt i denne sammenheng.

2. Jeg sier bare til folk som virkelig er pene at de er pene. Men de vet det ofte selv, så det blir så platt...

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Jeg tror bare på det når mamma sier det.

Skrevet

Jeg tror bare på det når mamma sier det.

Men sier hun det?

*rap*

Skrevet

Ja. Dersom vedkommende ikke er pen, sier jeg ingen ting. Alternativt drar jeg frem det som er bra. Ingen er bare stygge. Vel, det stemmer nesten. Jeg har møtt ei som hadde (mildt sagt) utseendet mot seg, men hun var grei så det var ikke så farlig.

Gjest hårek21
Skrevet

Du virker pen :)

*rap*

kanskje jeg er det=)

Gjest uten signatur for anledningen
Skrevet

1) Ja, har fått høre det ofte i løpet av de siste årene, så jeg tror på det. Er blitt en voksen dame... Tidligere ville jeg ikke trodd på det.

2) Sier sannheten, men gir sjelden den type komplimenter. Det måtte bli til eksen. Vedkommende fikk høre det ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...