Gå til innhold

Grete Roede kurs på epost -noen som har gjort det?

isbe

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å gå ned i vekt - har gått ned et par kilo alene, men føler at jeg trenger noen som pusher litt på. Pga forskjellige omstendigheter kan jeg ikke delta på aktiviteter som foregår faste kvelder i uka (meget sykt barn, mann som jobber turnus m.m.). Så nå at Grete Roede hadde kurs på epost - noen som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GR-slankern

Venninnen min har gått på det og gått ned 9,5 kg + x antall cm i løpet av kurset. Hun er kjempefornøyd og anbefaler det gjerne! Synes det er litt dyrt, jeg. Hva med å få deg en slankevenninne på nett? Sende mail med rapport på samme måte som du gjør til GR?

Selv slanker jeg meg hjemme uten hjelp og klarer det også...selv om noen dager er tyngre enn andre. Det vanskeligste er å finne tid til å trene når man har barn å passe på.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan være din påpusher, kan endel om det der, og du kan maile meg på; [email protected] Skriv ned hva du spiser hver dag, og hva du trener, send meg en mail en gang i uka i la oss si fire uker. Etterpå kan du melde deg på GR kurs hvis du synes de første fire uke hjelper noe. Jeg har ingenting med GR å gjøre altså, ingen andre slankegreier heller. Og det beste av alt - jeg skal gjøre det garantert gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...