Gå til innhold

hvem er du?

Anbefalte innlegg

Gjest hårek21
Skrevet

skal du sammenligne deg med en person...hvem er du da?

utseende messig..

mangen sier jeg ligner på Kristin Kreuk eller hvordan navnet hennes skives..

lana lang i smallville altså..

kan vel si meg enig men er litt rundere i formene men er alikavel slank..

Skrevet

Etter 94-VM sa alle at eg likna på Alexi Lalas. No liknar eg vel meir på ein ubarbert teletubby.

Skrevet

Jeg hørte en gang at jeg lignet på broren til han i Home Alone. Han som hadde slange.

Men det er noen år siden nå.

Gjest ellapella
Skrevet

jeg har hørt at jeg ligner på Uma Thurman..............................................grrrrrrrrrrøøøøøøøøøøøøsssssssssssssssssssssssssssss

Skrevet

Jeg likner til forveksling Ruth Narvestad.

Skrevet

Skjerp deg!

Ser ingen grunn til det, men siden budskapet har nådd rette vedkommende, og vedkommende tydeligvis har formidlet det videre til deg, så ok.

Husk bare at det er andre som kanskje hadde trengt en advarsel mer enn meg. Nå forstår jeg jo at du/dere ikke greier å ha full oversikt, men allikevel.

Ha en fortsatt fin dag.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ser ingen grunn til det, men siden budskapet har nådd rette vedkommende, og vedkommende tydeligvis har formidlet det videre til deg, så ok.

Husk bare at det er andre som kanskje hadde trengt en advarsel mer enn meg. Nå forstår jeg jo at du/dere ikke greier å ha full oversikt, men allikevel.

Ha en fortsatt fin dag.

Gratulerer :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Karlsson På Taket har jeg jo skrevet.

En mann i sin beste alder, passe frekk, egoistisk og litt upålitelig.

Skrevet

Gratulerer :-)

Takk du. Hehe (må flire også - sånt tull), ikke første gang jeg får rød prikk, og sikkert ikke siste heller ;)

Sånn er det når man har med sladrehanker å gjøre. Jeg har noen fine gloser som denne har liret ut av seg til flere, men lar det ligge. Jeg driter i hele greiene, det er andre som ikke klarer å koble av, og ut når de slår av pc`n.

Må igrunn være plagsomt.

Skrevet

Ha en fortsatt fin dag.

Det er helt fantastisk å se deg prøve å ro unna den møkka du liret ut av deg i natt ved å påstå at det er "andre som er verre enn deg".

Skulle likt å vite hvem de andre er. Jeg har til nå, i løpet av 4 år på dol, sett en person jeg kan komme på i farta som har vært direkte ondskapsfull mot personer man bør ha vett nok til ikke å være ondskapsfull mot, altså folk som åpenbart tar seg nær av det som skrives (og da snakker jeg selvsagt ikke om Basse, Carma, Lion, Sør eller noen av dem), og den personen er ingen ringere enn deg.

Det er sterkt at du ikke ser det selv og at du ikke engang har evnen til å ta selvkrikk for fyllevås som ville gitt en hver idiot med normale sjelsevner fyllenerver i ukesvis.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Takk du. Hehe (må flire også - sånt tull), ikke første gang jeg får rød prikk, og sikkert ikke siste heller ;)

Sånn er det når man har med sladrehanker å gjøre. Jeg har noen fine gloser som denne har liret ut av seg til flere, men lar det ligge. Jeg driter i hele greiene, det er andre som ikke klarer å koble av, og ut når de slår av pc`n.

Må igrunn være plagsomt.

Det er tilfeldig hvem som sitter der.

Skrevet

Det er helt fantastisk å se deg prøve å ro unna den møkka du liret ut av deg i natt ved å påstå at det er "andre som er verre enn deg".

Skulle likt å vite hvem de andre er. Jeg har til nå, i løpet av 4 år på dol, sett en person jeg kan komme på i farta som har vært direkte ondskapsfull mot personer man bør ha vett nok til ikke å være ondskapsfull mot, altså folk som åpenbart tar seg nær av det som skrives (og da snakker jeg selvsagt ikke om Basse, Carma, Lion, Sør eller noen av dem), og den personen er ingen ringere enn deg.

Det er sterkt at du ikke ser det selv og at du ikke engang har evnen til å ta selvkrikk for fyllevås som ville gitt en hver idiot med normale sjelsevner fyllenerver i ukesvis.

Jeg tenker du har nok med ditt eget vås.

Jeg snakker ikke om andre, men om denne det nå gjelder. Vedkommende har hatt noen utblåsninger som langt overgår mine. OG ja, til meg også, men jeg er heldigvis så oppegående at jeg har evnen til å le av det hele, og ikke sladre som en annen unge.

Skrevet

Det er tilfeldig hvem som sitter der.

Jeg vet :-)

Skrevet

Jeg tenker du har nok med ditt eget vås.

Jeg snakker ikke om andre, men om denne det nå gjelder. Vedkommende har hatt noen utblåsninger som langt overgår mine. OG ja, til meg også, men jeg er heldigvis så oppegående at jeg har evnen til å le av det hele, og ikke sladre som en annen unge.

Nå føler jeg at webbis følger rimelig godt med her, i hvert fall på enkelte nick, og du (jeg også for øvrig) er helt sikkert en av dem han sjekker innleggene til litt mer hyppig enn andre, ergo tviler jeg veldig sterk på at det her er snakk om "sladring".

En ting er for øvrig å våse, samt diskutere og til og med krangle og skjelle ut, men de av oss som har vært her så lenge som det vi har vært har vel en viss formening om hvem man kan krangle med uten at den som sitter i andre enden knekker sammen som følge av det som skrives.

Og her har du tidligere vært rimelig ute å kjøre, og det så til de grader at ingen andre i det hele tatt kommer i nærheten av det du har prestert, noe mange utvilsomt har lagt merke til, helt sikkert Basse og Carma også, så dersom de har vært ufine mot deg så har det rimelig sikkert vært fortjent.

Man trenger tross alt ikke å følge nøye med for å se at du nærmest forfølger dem, spesielt Basse, og angriper han ved minste mulighet, helt uten noen som helst grunn.

Og likevel sier du - til og med i denne tråden - at enkelte andre bør klare å skille nett fra RL.

De som arkiverer skjellsord man har fått mot seg her på dol er vel i bunn og grunn de som bør lære seg å skille nett fra RL.

Det er jo for øvrig bare å slutte å svare de du ikke liker. Det er jo tross alt du som følger etter dem.

Når det gjelder at noen har sladret til webbis og fått nattens innlegg slettet, noen du åpenbart tror er Basse eller Carma, så kan man jo for øvrig begynne å lure.

Den eneste som tjente på at de innleggene ble slettet er tross alt du.

Skrevet

Vil ikke si hvem jeg ligner, kommer til å tro at jeg skryter, så det så!

Gjest hårek21
Skrevet

Vil ikke si hvem jeg ligner, kommer til å tro at jeg skryter, så det så!

neida...hvem ligner du på da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...