Gå til innhold

hvem er du?

Anbefalte innlegg

Gjest NomenNescio
Skrevet

Nå føler jeg at webbis følger rimelig godt med her, i hvert fall på enkelte nick, og du (jeg også for øvrig) er helt sikkert en av dem han sjekker innleggene til litt mer hyppig enn andre, ergo tviler jeg veldig sterk på at det her er snakk om "sladring".

En ting er for øvrig å våse, samt diskutere og til og med krangle og skjelle ut, men de av oss som har vært her så lenge som det vi har vært har vel en viss formening om hvem man kan krangle med uten at den som sitter i andre enden knekker sammen som følge av det som skrives.

Og her har du tidligere vært rimelig ute å kjøre, og det så til de grader at ingen andre i det hele tatt kommer i nærheten av det du har prestert, noe mange utvilsomt har lagt merke til, helt sikkert Basse og Carma også, så dersom de har vært ufine mot deg så har det rimelig sikkert vært fortjent.

Man trenger tross alt ikke å følge nøye med for å se at du nærmest forfølger dem, spesielt Basse, og angriper han ved minste mulighet, helt uten noen som helst grunn.

Og likevel sier du - til og med i denne tråden - at enkelte andre bør klare å skille nett fra RL.

De som arkiverer skjellsord man har fått mot seg her på dol er vel i bunn og grunn de som bør lære seg å skille nett fra RL.

Det er jo for øvrig bare å slutte å svare de du ikke liker. Det er jo tross alt du som følger etter dem.

Når det gjelder at noen har sladret til webbis og fått nattens innlegg slettet, noen du åpenbart tror er Basse eller Carma, så kan man jo for øvrig begynne å lure.

Den eneste som tjente på at de innleggene ble slettet er tross alt du.

Er du Pro-Tarm?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...