Gå til innhold

Angående tronarvingen.

Anbefalte innlegg

Høne I Frikassè
Skrevet

Hvis det skulle vise seg at kronprinsesse Mette-Marit og kronprins Håkon skulle få en gutt, ville det da være naturlig for dem å oppkalle?

Jeg mener...hvis de tar navnet til Håkons farfar, Olav og Mette-Marits far Sven (noe som er den naturligste sak i verden), så vil vi en gang i tiden får Kong Sven O.

Jeg viser min bekymring...

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg håper så dypt og inderlig at det blir et lite negerbarn! Da hadde vel for eksempel M`BalaM`bolo passet greit?

Skrevet

Jeg vedder 1000(!) kroner på at ikke barnet får navnet Sven... :-)

Gjest He ehe
Skrevet

Jeg vedder 1000(!) kroner på at ikke barnet får navnet Sven... :-)

Du kan vel vedde MYE mer enn 1000 på det? Putt på noen nuller. Helt trygt. Men tror INGEN vil vedde mot deg.

Skrevet

Du kan vel vedde MYE mer enn 1000 på det? Putt på noen nuller. Helt trygt. Men tror INGEN vil vedde mot deg.

Tusen kroner er jo en formue da... ;-)

Gjest frikassé
Skrevet

Oj... men du; kan du ikke ha ´ over siste e i navnet ditt? Er irriterende når den er feil vei! (Alt jeg irriterer meg over... bare småting.)

Skrevet

Er dere klar over at på Orion og på Kondomeriet selges meget sexy undertøy for menn under merkenavnet "Sven O." Helt sant!

Steila som faen da jeg så det.. Lurer på om han får prosenter og om salget går bra?

Skrevet

*Hehe* Min venninne og jeg falt på valget Saddam Odin. :o)

Men sannsynligvis blir det vel Olav Magnus eller noe sånt tenker jeg.

Skrevet

Oj... men du; kan du ikke ha ´ over siste e i navnet ditt? Er irriterende når den er feil vei! (Alt jeg irriterer meg over... bare småting.)

Jeg får bare til å skrive è feil vei!

Gjest -serafin
Skrevet

Nå heter jo han Olaf da, det er ikke helt det samme liksom

Skrevet

Jeg får bare til å skrive è feil vei!

é

Ctrl+Alt Gr

Høne I Frikassè
Skrevet

Jeg gjør det med vilje :o)

Jeg liker å være vrang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...