Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært på DOL?

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

6

• punkyB

5

• Kizza1365380506

4

• TrulteGuri

3

Gjest Høno
Skrevet

Lurer du på når vi kom sist eller hvor lenge vi har vært her totalt eller hvor lenge siden vi første gang skrev her eller hvor lenge vi har vært her i strekk?

Høne I Frikassè
Skrevet

Neh, var her først for maange år siden med et annet nick. Gikk lei. Kom tilbake før jul igjen for "fullt".

Skrevet

Lurer du på når vi kom sist eller hvor lenge vi har vært her totalt eller hvor lenge siden vi første gang skrev her eller hvor lenge vi har vært her i strekk?

Jeg lurer på når dere kom hit første gang altså år eller m.n.d.

Skrevet

Vært her siden fjor sommer,men har vært litt skrolle og awh

Skrevet

Vært her siden fjor sommer,men har vært litt skrolle og awh

lenge

*rap*

Gjest Too Long
Skrevet

Jeg lurer på når dere kom hit første gang altså år eller m.n.d.

Snart sju år... siden oppstarten av Dol.

Kizza1365380506
Skrevet

Kun noen måneder men det føles som år, tuller.

Nybegynner jeg og!

Mvh

Gjest prust
Skrevet

Oppdaget siden høsten 98, da jeg var gravid første gang. Hadde en pause mens jeg var hjemme med babyen (vi hadde ikke internett hjemme da), og begynte igjen så smått da jeg ble gravid for andre gang.

Er med for fullt nå. Hvordan skal jeg forresten klare meg i to uker uten DOL? Reiser på ferie på søndag...... HJELP!

Kizza1365380506
Skrevet

Oppdaget siden høsten 98, da jeg var gravid første gang. Hadde en pause mens jeg var hjemme med babyen (vi hadde ikke internett hjemme da), og begynte igjen så smått da jeg ble gravid for andre gang.

Er med for fullt nå. Hvordan skal jeg forresten klare meg i to uker uten DOL? Reiser på ferie på søndag...... HJELP!

Kansje de har internett på hotellet om du skal på hotellferie. Ellers har du Internettcafeer. Eller skal du på hytta?

God ferie og god tur!!!

:o)

Skrevet

Oppdaget DOL ca 1998/1999,Vært jevnlig her siden. Har byttet litt nick av og til.

Gjest Trultemor for anledningen
Skrevet

Må ha vært i 98/99 første gangen tror jeg. Som mange andre søkte jeg hit da jeg var sykmeldt en periode!

Bytter nick med jevne mellomrom. Vil ikke bli alt for lett gjenkjennelig.

hare1365380455
Skrevet

Kansje de har internett på hotellet om du skal på hotellferie. Ellers har du Internettcafeer. Eller skal du på hytta?

God ferie og god tur!!!

:o)

SÅ avhengig er hun nok ikke... Jeg har forresten vært her i ca. et halvt år.

Skrevet

Det må bli ca 4 år. Det var den gangen Siw sin fikk så mye kjeft, og vi fikk se bilde av molli i bikini. Da ble alle feitingene forbanna. Må ha vært den oransje farven.

Skrevet

Jeg har vært her siden høsten 1997, så det begynner å bli en tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...