Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært på DOL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

6

• punkyB

5

• Kizza1365380506

4

• TrulteGuri

3

Jeg har da vært her leeeenge - kom rett etter at gyrken kom

Mulig det, men jeg tror ikke gyrken var her heller den gangen jeg var her første gangen(?).

Men du var relativt nye her den gangen vi tok en pils på Aker Brygge??

Kanskje du var her ett halvt år før eller noe? Husker du noe av det?Jeg er rimelig sikker på at du ikke var her i 1998.

Mulig det, men jeg tror ikke gyrken var her heller den gangen jeg var her første gangen(?).

Men du var relativt nye her den gangen vi tok en pils på Aker Brygge??

Kanskje du var her ett halvt år før eller noe? Husker du noe av det?Jeg er rimelig sikker på at du ikke var her i 1998.

Husker du ikke noe da !!??? *lettere irritert*

Jeg synes virkelig du burde ha litt styr på når jeg kom hit .....

Men atte - den gangen vi tok en pils så hadde jeg vært her en stund ja. Ellers så hadde jeg jo aldri i livet turt !! Når var den pilsen da?

Annonse

Husker du ikke noe da !!??? *lettere irritert*

Jeg synes virkelig du burde ha litt styr på når jeg kom hit .....

Men atte - den gangen vi tok en pils så hadde jeg vært her en stund ja. Ellers så hadde jeg jo aldri i livet turt !! Når var den pilsen da?

Hehe,..nja når var den pilsen tro? Det må ha vært høsten 1999 eller 2000.

Hvordan skal vi klare å rekonstruere dette da?

Jeg var hos deg siste gangen i 2001 på sommeren og da spørs det hvor lenge før vi tok pilsen. Var det ett eller to år før?

Hehe,..nja når var den pilsen tro? Det må ha vært høsten 1999 eller 2000.

Hvordan skal vi klare å rekonstruere dette da?

Jeg var hos deg siste gangen i 2001 på sommeren og da spørs det hvor lenge før vi tok pilsen. Var det ett eller to år før?

Jeg mener å ha vært på DOL tidlig da ..... begynte på en chat først (ca. 97) - så havna jeg over på DOl også ..... tror vi sier at jeg begynte der i 98 jeg !!

Jeg mener å ha vært på DOL tidlig da ..... begynte på en chat først (ca. 97) - så havna jeg over på DOl også ..... tror vi sier at jeg begynte der i 98 jeg !!

Yepp, det kan du kanskje gå ut i fra, det må ha vært i 98 eller 99.

Sitter her og lurer på om PunkIS er en god is eller ikke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...