Gjest Escape Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 hei.skal ned noen kg og få strammere mage/lår. knekkebrød til frokost,knekkebrød til lunsj,sunn middag,knekkebrød til kvelds.spiser rosinboller(fordi om det ikke er så sunt iforhold til slanking?) innimellom,og frukt. drikker vann og litt melk. pålegg: agurk og leverpostei.ligger unna godis og søte drikker/brus på hverdagen.i helgene spiser jeg mere mat og unner meg litt godis. i tillegg til dette sykler jeg 30-45min 4ganger eller mer i uken. funker dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hvor mange knekkebrød er det snakk om da? Er det 1-2 knekkebrød vil det kanskje blitt litt i minste laget med kalorier til at du går ned i vekt? For ikke å snakke om at du kan komme til å sprekke temmelig fort på en så ensidig diett. Og etterpå spretter kiloene på igjen, fort som faen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Spis litt flere knekkebrd, så slipper du de søte bollene som mellommat. Spiser du en hel pose (8-10?) pr dag, blir det lett mye usunne kalorier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Synes overhodet ikke at dette matprogrammet høres fornuftig ut. Hva er grunnen til alt knekkebrødet? Og agurk på maten? Det er praktisk talt vann og gir deg overhodet ingenting. Det er ikke om å gjøre å spise minst når du skal ned i vekt, og med dette kostholdet spiser du alt for lite. Hva med en kornblanding til frokost? F.eks. 4korn med skummet kulturmelk? Godt og sunt. Hva med å kjøpe en kylling å dele opp den til ca 3 måltider, og spise denne med litt ris, godt fordelt utover dagen? Hva med litt fisk? Tunfisk? Sunt, lettvindt og billig (smaker helvete, dog). Hva med egg? Mulighetene er uendelige og bare opp til deg, men å basere så godt som alle sine måltider på knekkebrød og agurk/leverpostei er ikke å anbefale. Jeg vil anbefale deg å gå til innkjøp av en kostholdsbok for her er du utvilsomt på vei i feil retning. Tips: Den svenske forfatteren Fredrik Paulin har mye fornuftig å si. Søk på nettet og finn kostholdsbok av han. Tror han har gitt ut en del og denne mannen kan kost. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Escape Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Spis litt flere knekkebrd, så slipper du de søte bollene som mellommat. Spiser du en hel pose (8-10?) pr dag, blir det lett mye usunne kalorier. det er snakk om 3boller 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest escape Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Synes overhodet ikke at dette matprogrammet høres fornuftig ut. Hva er grunnen til alt knekkebrødet? Og agurk på maten? Det er praktisk talt vann og gir deg overhodet ingenting. Det er ikke om å gjøre å spise minst når du skal ned i vekt, og med dette kostholdet spiser du alt for lite. Hva med en kornblanding til frokost? F.eks. 4korn med skummet kulturmelk? Godt og sunt. Hva med å kjøpe en kylling å dele opp den til ca 3 måltider, og spise denne med litt ris, godt fordelt utover dagen? Hva med litt fisk? Tunfisk? Sunt, lettvindt og billig (smaker helvete, dog). Hva med egg? Mulighetene er uendelige og bare opp til deg, men å basere så godt som alle sine måltider på knekkebrød og agurk/leverpostei er ikke å anbefale. Jeg vil anbefale deg å gå til innkjøp av en kostholdsbok for her er du utvilsomt på vei i feil retning. Tips: Den svenske forfatteren Fredrik Paulin har mye fornuftig å si. Søk på nettet og finn kostholdsbok av han. Tror han har gitt ut en del og denne mannen kan kost. takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest escape Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Hvor mange knekkebrød er det snakk om da? Er det 1-2 knekkebrød vil det kanskje blitt litt i minste laget med kalorier til at du går ned i vekt? For ikke å snakke om at du kan komme til å sprekke temmelig fort på en så ensidig diett. Og etterpå spretter kiloene på igjen, fort som faen. jeg har gjort dette før å det funket,så beynte jeg å spise normalt å kg rant faktisk ikke på,utrolig nok! men takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.