Gå til innhold

gutter: om du bruker parfyme,

Anbefalte innlegg

Gjest mange flasker godlukt
Skrevet

hva bruker du under armene da? Ingenting eller vanlig deo? Finnes det en deo uten parfyme for menn, eller må du bruke deospray i samme merke som parfymen...? Kjøpte pakke med dusjsåpe og eau de toilette til mannen min.. så da mangler han vel after shave og deo spray, eller er det ett fett? Ok: hvor mange/hvilke produkter bruker dere da?

Skrevet

Jeg bruker Polo Sport under armene. Dette fordi den er forholdsvis mild og fordi den er effektiv i jævla mange timer, i tillegg til at den er kostnadseffektiv i forhold til at sticken er hard og derfor varer veldig lenge. Dette i motsetning til en del andre deo-sticker som blir brukt opp iløpet av en uke eller to.

Det hender jeg varierer hva jeg bruker, men jeg ramler alltid tilbake til denne. Den desidert beste jeg har funnet fram til.

Ellers bruker jeg Davidhoff parfyme. Meget god den også.

Skrevet

Essensiellt spørsmål. Jeg kjøper aldri after shave (jeg nekter å kalle det parfyme), uten at det finnes en deo i samme stilen. Sheila vil på død og livet at jeg skal kjøpe de andre, og så bruke luktfri deo under armene. Aldri! Man må være Ricky Martin for å finne på noe sånt. Homo!

Skrevet

Jeg bruker Polo Sport under armene. Dette fordi den er forholdsvis mild og fordi den er effektiv i jævla mange timer, i tillegg til at den er kostnadseffektiv i forhold til at sticken er hard og derfor varer veldig lenge. Dette i motsetning til en del andre deo-sticker som blir brukt opp iløpet av en uke eller to.

Det hender jeg varierer hva jeg bruker, men jeg ramler alltid tilbake til denne. Den desidert beste jeg har funnet fram til.

Men mannen min vil ikke ha deo-stick. Kræsjer ikke luktene om du bruker to sorter, eller er Davidhoffen kun til fest? (Irriterende med han som kaller seg SeierDuDet forresten!)

Skrevet

Men mannen min vil ikke ha deo-stick. Kræsjer ikke luktene om du bruker to sorter, eller er Davidhoffen kun til fest? (Irriterende med han som kaller seg SeierDuDet forresten!)

Nei, jeg tror ikke luktene kræsjer. I hvert fall får alltid jeg høre at jeg lukter godt, noe som vel er grunnen til at jeg har gått for denne aftershaven.

Polo Sport er som sagt ganske mild, så den vil nok ikke lukte noe når man i tillegg har spruta på seg litt Davidhoff. Men jeg ikke noen ekspert, altså. Så jeg vet jo ikke. Jeg lar andre lukte og stoler på dem :)

SeierDuDet er bare komisk. Det er mislykket som har fått et anfall.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke luktene kræsjer. I hvert fall får alltid jeg høre at jeg lukter godt, noe som vel er grunnen til at jeg har gått for denne aftershaven.

Polo Sport er som sagt ganske mild, så den vil nok ikke lukte noe når man i tillegg har spruta på seg litt Davidhoff. Men jeg ikke noen ekspert, altså. Så jeg vet jo ikke. Jeg lar andre lukte og stoler på dem :)

SeierDuDet er bare komisk. Det er mislykket som har fått et anfall.

Takk for svar:)

Skrevet

Hæhh?? Er det meningen menn skal skjønne noe av dette??

Dusjer hver dag, og går i rene klær.. Thats me.

Skrevet

Min bruker l'eau d'Issey for menn (eau de toilette), den er veldig god og frisk og lukter naturlig. Kan styre meg for veldig søte og sterke lukter på menn. Til den brukes luktfri deo fra apoteket.

Skrevet

Davidoff er god :) Den bruker Neo også *snuse*

Skrevet

Davidoff er god :) Den bruker Neo også *snuse*

Jeg synes også den er veldig god, men de fleste parfymer lukter jo godt. Trikset er vel å finne noe som lukter godt på seg, noe man kanskje ikke vet selv, og da bør man høre på de rundt en.

Og det er vel grunnen til at jeg bruker denne parfymen. Ingen grunn til å bruke noe annet når jeg får skryt for den lukta :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hæ ?

Skal det ikke lukte skikkelig svette av mannfolk ?

Ellers bruker jeg AXE i ulike lukter.

Skrevet

Jeg synes også den er veldig god, men de fleste parfymer lukter jo godt. Trikset er vel å finne noe som lukter godt på seg, noe man kanskje ikke vet selv, og da bør man høre på de rundt en.

Og det er vel grunnen til at jeg bruker denne parfymen. Ingen grunn til å bruke noe annet når jeg får skryt for den lukta :)

'/.../ de fleste parfymer lukter jo godt.'

Nei, de gjør ikke det.

Skrevet

'/.../ de fleste parfymer lukter jo godt.'

Nei, de gjør ikke det.

Ikke alle, men veldig mange.

Men jeg er jo ikke akkurat kjent for min gode smak :)

Skrevet

Davidhoff parfyme (av og til) og Davidhoff deodorant stick (under armene).

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...