Gå til innhold

Prostitusjon?

Anbefalte innlegg

Gjest Hore?
Skrevet

Satt og snakka med et par venninner i kveld om det å lokke mannen til å gjøre husarbeide ved å si at han ser så sexy ut med moppen ol. Ei mente at det var nesten prostiusjon å gi sex for husarbeide. Jeg mener man må bruke de midlene man har. Liker veldig godt å ligge med typen uansett, da..

Skrevet

Ja, man skal jo ligge med han uansett, da kan man like godt få noen ekstra tjenester tilbake. Det er fordelen med å være kvinne. ;-)

Gjest cilimor
Skrevet

Mannen min sier altid at han tenner på meg hvis jeg tar i ett tak med "mannfolkarbeid"

føler meg ikke som ei hore for det, syns vel heller det er litt pirrende og benytter meg av annledningen

Skrevet

Ja, man skal jo ligge med han uansett, da kan man like godt få noen ekstra tjenester tilbake. Det er fordelen med å være kvinne. ;-)

Selfølgelig er du hore!!!!!!!!JAAAAAA..Da er jeg luksus hore jeg da:=)

Skrevet

Selfølgelig er du hore!!!!!!!!JAAAAAA..Da er jeg luksus hore jeg da:=)

Høh?

Skrevet

Så sexen er ikke fordel nok?

Makan... Dine mannfolk trenger leksjoner i sex og samvær :)

Skrevet

Så sexen er ikke fordel nok?

Makan... Dine mannfolk trenger leksjoner i sex og samvær :)

Ærlig talt. Det skulle da bare mangle om de ikke skulle vaske et gulv eller to. Hva faen tror menn, at de er så gode i senga at det er en premie og vi kan vaske hele huset alene?

Selvgod?

Gjest Hore?
Skrevet

Ærlig talt. Det skulle da bare mangle om de ikke skulle vaske et gulv eller to. Hva faen tror menn, at de er så gode i senga at det er en premie og vi kan vaske hele huset alene?

Selvgod?

Nei, det er en belønning.

Skrevet

Selvgod?

Jeg er enig med deg.

Personlig vasker jeg gjerne hus for litt sex. Det er derfor jeg er vaskehjelp :)

Skrevet

Nei, det er en belønning.

Hva er en belønning? At de vasker, eller at de "tilbyr" sex?

Skrevet

Jeg er enig med deg.

Personlig vasker jeg gjerne hus for litt sex. Det er derfor jeg er vaskehjelp :)

Hvis menn hjalp litt mer til hjemme, hadde de ikke trengt å "mase seg til" sex, da hadde kvinner hatt overskudd og lyst litt oftere.

Mange menn er latsabber!!

Gjest Hore?
Skrevet

Hva er en belønning? At de vasker, eller at de "tilbyr" sex?

Få litt ekstra for å vaske. Fellatio, for eksempel.

Skrevet

Hvis menn hjalp litt mer til hjemme, hadde de ikke trengt å "mase seg til" sex, da hadde kvinner hatt overskudd og lyst litt oftere.

Mange menn er latsabber!!

Vel... nå er det vel sånn at gutter er latsabber i hjemmet mens jentene er latsabber i senga.

Spør du meg så går det opp i opp.

Skrevet

Vel... nå er det vel sånn at gutter er latsabber i hjemmet mens jentene er latsabber i senga.

Det går faen ikke mye opp i opp!!!

Ziriiiiine!!! Kom og overta her, jeg må sove...

Skrevet

ok.

Krangler du eller er du enig?

*stresset*

Skrevet

Noen ganger er du så teit at du skulle faen meg ikke hatt lov til å levd. Jeg kan gi deg en sjanse, hvis du trekker tilbake det siste innlegget der.

Nå?

Og jeg teller til 3

Fra NÅ!!!!

Skrevet

Pusser du Zirine på meg? Du, du klarer da å håndtere meg alene :)

Skrevet

Noen ganger er du så teit at du skulle faen meg ikke hatt lov til å levd. Jeg kan gi deg en sjanse, hvis du trekker tilbake det siste innlegget der.

Nå?

Og jeg teller til 3

Fra NÅ!!!!

Oki, jeg trekker det tilbake.

*Ble redd*

Skrevet

Oki, jeg trekker det tilbake.

*Ble redd*

Godt.

*skjenke i en øl og klappe på skuldra*

Gjest millit
Skrevet

Hallo? Dette dere snakker om er jo i et forhold...? Der er jo alt som de to tillater seg i mellom lov...Horete? Ne-hei! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...