Bris1365380442 Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Noen andre som har fått sms i dag om at de har vunnet 1000 kr? fikk beskjed om å gå inn på en webside og der måtte jeg fylle ut et skjema og oppgi et passord som jeg hadde fått på smsen. Så fikk jeg beskjed om at jeg hadde vunnet smykker og at jeg skulle sende en frankert og adressert konvolutt til en adresse i London og da skulle jeg få smykkene. Hva i all verden er dette??? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Jeg vet ikke hva det er, men det er i hvert fall ikke noe jeg ville stolt på. 0 Siter
Bris1365380442 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Skrevet 4. juli 2003 Jeg vet ikke hva det er, men det er i hvert fall ikke noe jeg ville stolt på. Dr er jo ikke akkurat en stor risiko med å sende en frankert konvolutt, da... Lurt på om noen hadde fått noen premier ved slikt. 0 Siter
awh Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Ja..følte meg så heldig gitt når jeg fikk den sms i dag.Tenkte med samme,hva er dette for noe tull.Helvete fikk meg til å bruke min tid på fylle ut det tullet.Så kom disse "vakre smykkene"Piss hele greia! 0 Siter
Bris1365380442 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Skrevet 4. juli 2003 Ja..følte meg så heldig gitt når jeg fikk den sms i dag.Tenkte med samme,hva er dette for noe tull.Helvete fikk meg til å bruke min tid på fylle ut det tullet.Så kom disse "vakre smykkene"Piss hele greia! Skal du sende inn kovolutt? 0 Siter
awh Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Skal du sende inn kovolutt? Nei,ikke for de smykkene der!Skal du? 0 Siter
Tonette Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Jeg fikk også en slik melding. Jeg klarer ikke å ta det alvorlig, så jeg gjør ikke noe mer med det. 0 Siter
Bris1365380442 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Skrevet 4. juli 2003 Nei,ikke for de smykkene der!Skal du? Ja! 0 Siter
Gjest -serafin Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Ja! Fikk meld jeg også men gadd ikke å sjekke det. Er imun etter alle mailene med 25 mill.dollar som jeg skal få 10 prosent av hvis jeg sender navn adr og kontonr. 0 Siter
Lenny Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Dr er jo ikke akkurat en stor risiko med å sende en frankert konvolutt, da... Lurt på om noen hadde fått noen premier ved slikt. ..begynner jeg å lure... mener du det seriøst eller?? *tokk-tokk* 0 Siter
soleil Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Søstera mi fikk sånn.. Hva er det de prøver å selge som de holder så hemmelig? Og hvorfor holde det hemmelig? Snuskete opplegg. Og hvor ble de tusen kronene av? 0 Siter
Gjest Camilla Parker Bowles. Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Ja,har du gått inn på den siden og sendt inn, så har du driti på leggen. De tapper mobilen din. Hvis vi snakker om Liquid bla bla Cooperation? Du har bekretet en kode og nå kan de gjøre hva de vil. Har blitt advart mot det der på flere seriøse sider før. Min venninne hadde kontantkort, så hun ble "bare" tappet for et lite beløp - men dritt er det lell. Det samme hvis noen ringer deg og ber deg taste en kode på telefonen. Det blir ikke billig. Tipper du tapte 1000 kroner i stedet for å vinne. 0 Siter
petter smart Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Kan du forklare meg logikken i at noen du ikke kjenner eller har hatt noen som helst kontakt, i London attpåtil, skulle gi deg 1000 kr eller smykker uten å få noe tilbake? Det er slike som deg som gjør det attraktivt og lukrativt å være svindler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.