Gå til innhold

Vant 1000 kr i dag!

Anbefalte innlegg

Bris1365380442
Skrevet

Noen andre som har fått sms i dag om at de har vunnet 1000 kr? fikk beskjed om å gå inn på en webside og der måtte jeg fylle ut et skjema og oppgi et passord som jeg hadde fått på smsen. Så fikk jeg beskjed om at jeg hadde vunnet smykker og at jeg skulle sende en frankert og adressert konvolutt til en adresse i London og da skulle jeg få smykkene. Hva i all verden er dette???

Skrevet

Jeg vet ikke hva det er, men det er i hvert fall ikke noe jeg ville stolt på.

Bris1365380442
Skrevet

Jeg vet ikke hva det er, men det er i hvert fall ikke noe jeg ville stolt på.

Dr er jo ikke akkurat en stor risiko med å sende en frankert konvolutt, da... Lurt på om noen hadde fått noen premier ved slikt.

Skrevet

Ja..følte meg så heldig gitt når jeg fikk den sms i dag.Tenkte med samme,hva er dette for noe tull.Helvete fikk meg til å bruke min tid på fylle ut det tullet.Så kom disse "vakre smykkene"Piss hele greia!

Bris1365380442
Skrevet

Ja..følte meg så heldig gitt når jeg fikk den sms i dag.Tenkte med samme,hva er dette for noe tull.Helvete fikk meg til å bruke min tid på fylle ut det tullet.Så kom disse "vakre smykkene"Piss hele greia!

Skal du sende inn kovolutt?

Skrevet

Skal du sende inn kovolutt?

Nei,ikke for de smykkene der!Skal du?

Skrevet

Jeg fikk også en slik melding. Jeg klarer ikke å ta det alvorlig, så jeg gjør ikke noe mer med det.

Bris1365380442
Skrevet

Nei,ikke for de smykkene der!Skal du?

Ja!

Gjest -serafin
Skrevet

Ja!

Fikk meld jeg også men gadd ikke å sjekke det. Er imun etter alle mailene med 25 mill.dollar som jeg skal få 10 prosent av hvis jeg sender navn adr og kontonr.

Skrevet

Dr er jo ikke akkurat en stor risiko med å sende en frankert konvolutt, da... Lurt på om noen hadde fått noen premier ved slikt.

..begynner jeg å lure... mener du det seriøst eller?? *tokk-tokk*

Skrevet

Søstera mi fikk sånn..

Hva er det de prøver å selge som de holder så hemmelig?

Og hvorfor holde det hemmelig?

Snuskete opplegg.

Og hvor ble de tusen kronene av?

Gjest Camilla Parker Bowles.
Skrevet

Ja,har du gått inn på den siden og sendt inn, så har du driti på leggen. De tapper mobilen din. Hvis vi snakker om Liquid bla bla Cooperation?

Du har bekretet en kode og nå kan de gjøre hva de vil. Har blitt advart mot det der på flere seriøse sider før.

Min venninne hadde kontantkort, så hun ble "bare" tappet for et lite beløp - men dritt er det lell.

Det samme hvis noen ringer deg og ber deg taste en kode på telefonen. Det blir ikke billig.

Tipper du tapte 1000 kroner i stedet for å vinne.

petter smart
Skrevet

Kan du forklare meg logikken i at noen du ikke kjenner eller har hatt noen som helst kontakt, i London attpåtil, skulle gi deg 1000 kr eller smykker uten å få noe tilbake?

Det er slike som deg som gjør det attraktivt og lukrativt å være svindler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...