Altman Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 subsidiært gnukkekukking ... og hva er en aksebtabel størrelse på en gnukk? 0 Siter
Altman Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Skrevet 4. juli 2003 Å ja. :fjollete flir: Du er jo alle Gnukkenes mor 0 Siter
Zirine Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Tja ... jeg vet ikke helt. Jeg personlig vil nok gå for en banangnukkekukk, subsidiært ville jeg kontaktet fastlegen min - eller tannlegen, for råd. 0 Siter
Retz Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Du er jo alle Gnukkenes mor Åh, det var vakkert sagt, Altman! Nesten som Gro Harlem Brundtland. Landsmoderen og de greiene der. :rørt: 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Tja ... jeg vet ikke helt. Jeg personlig vil nok gå for en banangnukkekukk, subsidiært ville jeg kontaktet fastlegen min - eller tannlegen, for råd. *lol, rofl og alt det der!* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.