Gjest Bulten i Bo Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Hva faen er det i veien med de som må skrive fullt av prikker etter hver jævla setning? Veit de ikke hva det egentlig betyr? Fjortisidioter. 0 Siter
Zirine Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Kunne ikke vært mer enig...............................!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Gemini Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Fortell oss hva det egentlig betyr da...? ;-) Er forresten enig i at mer enn tre prikker er en uting - det SKAL være tre prikker om man først skal sette mer enn en (punktum). 0 Siter
Gjest Bulten i Bo Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Hva betyr det?.......... Folkens? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Fortell oss hva det egentlig betyr da...? ;-) Er forresten enig i at mer enn tre prikker er en uting - det SKAL være tre prikker om man først skal sette mer enn en (punktum). Det brukes vel om man har noe mer å si... Noe som sier seg selv uten at man trenger å skrive det. Nei, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Tre prikker er det korrekte, ja. 0 Siter
Gjest punktumfabrikken Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Folkens? Ah! Mange prikker betyr FOLKENS............................???????????????? 0 Siter
Retz Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Det var bulten sin det! Jeg er selvsagt helt enig. Særlig når setningen "avsluttes" med men... :fnys: 0 Siter
fresja Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Tror ikke fjortisene skriver .... Det er nok et eldrefenomen... 0 Siter
Gjest selje Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Ah! Mange prikker betyr FOLKENS............................???????????????? Det er litt sånn "akkja", er det ikke? Eks: Det var et flott hus, men ikke vi som eide det...Vi har ofte lengtet dit siden. Eks: Jeg elsket han, men han elsket min søster... Eks: Alt gikk bra i det pene selskapet, til verten spydde... Eller betydningsfullt: Eks: Han kan ønske seg bil til han er blå i trynet, han, men det er jo jeg som sitter med pengesekken... Osv. Jeg er glad i tre prikker selv, jeg! 0 Siter
Gjest puzzle Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Tre prikker etter en setning eller et ord, betyr stillhet... Årsaken til denne stillheten, kan variere. 0 Siter
soleil Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Tre prikker etter en setning eller et ord, betyr stillhet... Årsaken til denne stillheten, kan variere. Hvis man skal ha ett minutts stillhet så trenger man naturligvis mer enn tre prikker................................................................................................................... 0 Siter
Høne I Frikassè Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Ja, er superirriterende når setninger blir "hengende" i luften - akkuratt som om avsender egentlig hadde mer å si om saken. Mottaker blir ofte usikker på hva som egentlig menes med teksten. Whats the budskap, you know. Dritt! 0 Siter
Gjest Bulten i Bo Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Det kan bety flere ting, men det betyr ihvertfall at her er det noe usagt. Kanskje en dobbeltbunna mening, kanskje noe til ettertanke. Ihvertfall betyr ... at det ligger noe mer i setningen enn det som blir sagt. Sånn har jeg forstått det. Og da er det ganske slitsomt med alle de som har ord til ettertanke, eller dobbeltbunna meninger i hver jævla setning de skriver... ;-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Da er nok jeg en av dem som irriterer deg..?? :-) 0 Siter
soleil Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Da er nok jeg en av dem som irriterer deg..?? :-) Jeg også...... 0 Siter
Gjest flatbanker Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Da er nok jeg en av dem som irriterer deg..?? :-) *pip* watch out! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Jeg også...... Jeg følte meg hvertfall kjempetruffet... :-) 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 *pip* watch out! Der var du også! :-) Long time, no see... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.