Gå til innhold

......

Gjest Bulten i Bo

Anbefalte innlegg

Gjest Bulten i Bo
Skrevet

Hva faen er det i veien med de som må skrive fullt av prikker etter hver jævla setning? Veit de ikke hva det egentlig betyr? Fjortisidioter.

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig...............................!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Fortell oss hva det egentlig betyr da...? ;-)

Er forresten enig i at mer enn tre prikker er en uting - det SKAL være tre prikker om man først skal sette mer enn en (punktum).

Gjest Bulten i Bo
Skrevet

Hva betyr det?..........

Folkens?

Skrevet

Fortell oss hva det egentlig betyr da...? ;-)

Er forresten enig i at mer enn tre prikker er en uting - det SKAL være tre prikker om man først skal sette mer enn en (punktum).

Det brukes vel om man har noe mer å si... Noe som sier seg selv uten at man trenger å skrive det.

Nei, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det.

Tre prikker er det korrekte, ja.

Gjest punktumfabrikken
Skrevet

Folkens?

Ah! Mange prikker betyr FOLKENS............................????????????????

Skrevet

Det var bulten sin det! Jeg er selvsagt helt enig. Særlig når setningen "avsluttes" med men...

:fnys:

Skrevet

Tror ikke fjortisene skriver .... Det er nok et eldrefenomen...

Gjest selje
Skrevet

Ah! Mange prikker betyr FOLKENS............................????????????????

Det er litt sånn "akkja", er det ikke?

Eks: Det var et flott hus, men ikke vi som eide det...Vi har ofte lengtet dit siden.

Eks: Jeg elsket han, men han elsket min søster...

Eks: Alt gikk bra i det pene selskapet, til verten spydde...

Eller betydningsfullt:

Eks: Han kan ønske seg bil til han er blå i trynet, han, men det er jo jeg som sitter med pengesekken...

Osv. Jeg er glad i tre prikker selv, jeg!

Gjest puzzle
Skrevet

Tre prikker etter en setning eller et ord, betyr stillhet...

Årsaken til denne stillheten, kan variere.

Skrevet

Tre prikker etter en setning eller et ord, betyr stillhet...

Årsaken til denne stillheten, kan variere.

Hvis man skal ha ett minutts stillhet så trenger man naturligvis mer enn tre prikker...................................................................................................................

Høne I Frikassè
Skrevet

Ja, er superirriterende når setninger blir "hengende" i luften - akkuratt som om avsender egentlig hadde mer å si om saken. Mottaker blir ofte usikker på hva som egentlig menes med teksten. Whats the budskap, you know.

Dritt!

Gjest Bulten i Bo
Skrevet

Det kan bety flere ting, men det betyr ihvertfall at her er det noe usagt. Kanskje en dobbeltbunna mening, kanskje noe til ettertanke. Ihvertfall betyr ... at det ligger noe mer i setningen enn det som blir sagt. Sånn har jeg forstått det. Og da er det ganske slitsomt med alle de som har ord til ettertanke, eller dobbeltbunna meninger i hver jævla setning de skriver... ;-)

Skrevet

Da er nok jeg en av dem som irriterer deg..?? :-)

Skrevet

Jeg også......

Gjest flatbanker
Skrevet

*pip*

watch out!

;)

Skrevet

Jeg også......

Jeg følte meg hvertfall kjempetruffet... :-)

Skrevet

*pip*

watch out!

;)

Der var du også! :-)

Long time, no see...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...