Altman Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 når dette er en viktig nyhet: http://www.framtidinord.no/-/82?sak=1027610 0 Siter
Bassisten Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Jammen herregudamann, ein spade er jo dyr! Har ikkje råd til spade, eg! :-) 0 Siter
Gjest selje Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 *kakle* Det står "jordpåkastelsesspade". Ikke sikkert det var trad. Jernia med lakkert skaft, det nei! Ingen sans for tradisjoner og høviskhet her! Kanskje var det håndsmidd av gammelsnekkern, far til gammelordfører'n - han som alltid sykla med bukseklemmer, han som hadde hu med det røde håret på si, ja dere husker vel han? Og det var den spaden som blei brukt da NATO-feiden sto som verst sist på femtitallet, det var enda dattera til...som kjøpte den som...og far til...og...hadde spaden! En spade er vel for faen ingen spade.Ingen hvilken som helst, mener jeg. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Muhaha Og fyren ser jo virkelig rådvill ut også. Hva gjør jeg nå uten spade? tenker han og har fått hele helgen sin ødelagt. 0 Siter
Gjest nyskjærri Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 ........denne lille avisen .....dersom du ikke er fra stedet ? 0 Siter
Altman Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Skrevet 6. juli 2003 ........denne lille avisen .....dersom du ikke er fra stedet ? Jeg ER fra det stedet... opprinnelig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.