Gå til innhold

Hva bør tronarvingen hete?

Anbefalte innlegg

Gjest Seriøse forslag

Jeg synes Alexander (evt fornorsket stavemåte Aleksander) kan passe på en gutt. Da unngår man det opplagte Olav, samtidig som man kaller opp etter han (han het jo Alexander opprinnelig). Edward (Edvard) er også et fint navn.

Jentenavn: Unngå for en hver pris tantenavnene Astrid eller Ragnhild. Går for Aleksandra, eller Viktoria?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111671-hva-b%C3%B8r-tronarvingen-hete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Kizza1365380506

Egentlig er det samme hva ungen heter jeg tror ærlig talt ikke monarkiet holdet så lenge at barnet vil oppleve å regjere.

Ellers synes jeg godt de kan bruke ett gammelt navn fra de gamle kongesagaene. Sofie Margrethe er fint, eller Henrik f.eks.

Håper bare de tar det mer seriøst enn andre vi vet om!

Mvh

Særnorsk navn med gode tradisjoner: Balle Klorin

(Tenk det: Kong Balle - det står det faktisk respekt av)

*Hikk*

Eller Marve Almar.

På tide at Fleksnes blir hedret litt skikkelig.

Kong Marve Almar vil selv få meg til å se postivt på monarkiet.

Rune hadde også vært litt kult.

Kong Rune.

Eventuelt Harry Eller Ronny. Kong

Kong Harry E. Ronny

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...