Gå til innhold

Arbeide mot vold - hvor henvender jeg meg?

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å arbeide mot vold , som frivillig - "holdningsskapende arbeid".

Vet at blandt annet politiet driver med forebyggende arbeid mot vold, men hvordan tar man i så fall kontakt med dem?

Jeg har selv sonet en dom for vold, men har greid å kvitte meg med det mønsteret og vil nå forsøke å hindre andre, særlig jenter, å havne i en slik situasjon.

Har noen peiling på hvor jeg henvender meg? Vil f.eks politiet kunne bruke en som meg( tenker på fortiden min...sukk...)i sitt arbeid?

Hva med Ungdom Mot Vold - har de noen virksomhet andre steder enn i Oslo?

Håper noen her inne kan gi meg råd om hvordan jeg går fram og hva jeg eventuelt bør sjekke opp.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111674-arbeide-mot-vold-hvor-henvender-jeg-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...