Gå til innhold

Hvorfor rømmer katta når vi drar på ferie? :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kattene går sine egne veier, uansett tror jeg..

Håper hun kommer tilbake snart igjen da :)

Skrevet

Egentlig betyr det jo at du ikke kan reise fra katta di.

Hun er så knyttet til dere (særlig fordi hun er sterilisert, og ikke "vill" lenger) at hun ikke klarer å takle at dere reiser fra henne.

Jeg syns det høres litt forferdelig ut. Enten må dere ta henne med, eller få noen til å bo i huset mens dere er borte. Katter er forskjellige, akkurat som folk. Katta er åpenbart så trist når dere er borte at dere må gjøre noe med det.

Syns nå jeg, som hadde katter i mange, mange år.

Kanskje skaffe en annen katt, som er mer tilpasningsdyktig til deres livsstil...

Huff, det hørtes så trist ut med den katta!

Tull og tøys! På sommers tid klarer en katt som er vant til å være ute seg utmerket en tid uten å komme inn. Den får jo mat og vann hver dag og har en stor skog med masse mus og fugl og kose seg i! Slutt å menneskeliggjøre dyrene så voldsomt, jeg er sikker på at katta til Togli har det råherlig på sin egen lille ferie!

Vinterstid går dette selvfølgelig ikke an.

Gjest togli
Skrevet

Kattene går sine egne veier, uansett tror jeg..

Håper hun kommer tilbake snart igjen da :)

Kom tilbake igår kveld :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...