Gå til innhold

Hva synes dere om denne fyren?

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=66720

Personlig synes jeg han kjører litt stil. I hvert fall til å være kriminell.

Han går kanskje litt langt i ny og ne når han beordrer en oljeplattform evakuert (og får det til), men Bondevik-peket hans var helt i henhold.

Dessuten hadde det jo vært litt artig om han faktisk hadde kidnappet kongen for moroskyld. Det hadde blitt liv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111681-hva-synes-dere-om-denne-fyren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjokkløp

Synes IKKE noe om han! Siden du spør.

Å lure folk på ting de ikke KAN oppfatte, (det KAN jo være sant), er vel ingen kunst. Det er bare å være infam nok til å gjøre slikt.

Liker folk jeg vet hvor jeg har hen. Ville garantert ikke trves i hop med denne fyren. Ikke en halvliters tid engang!

Synes IKKE noe om han! Siden du spør.

Å lure folk på ting de ikke KAN oppfatte, (det KAN jo være sant), er vel ingen kunst. Det er bare å være infam nok til å gjøre slikt.

Liker folk jeg vet hvor jeg har hen. Ville garantert ikke trves i hop med denne fyren. Ikke en halvliters tid engang!

Jeg hadde derimot syntes det var litt interessant å ta en øl med han "en halvliters tid", for å finne ut hva som rører seg under topplokket hans, og for å se om han er det geniet media nærmest framstiller han som.

Gjest hårek21

synnes han er svært talentfull få en helt feil måte.

jeg har selv vært utsatt for hans svindel.

jeg snakket med han personlig da han skulle ha noe datautstyr for den russiske ambasade.

han hadde noen papirer med stempler og underskrifter og bekreftelser om kjøpet samt ett nr. vi kunne ringe (som var hans tlf da)

den sjefen vi liksom snakket med snakket flytende russisk og bekreftet enda en gang til på kjøpet.

alt virket helt greit og ekte men vi gikk fem på..(han fikk varene)

det mest utroligste var at da vi ringte han var han i butikken vår uten å bli lagt merke til.

svindel med stil!

personlig har jeg ikke noe til overs for han nei..

synnes han er svært talentfull få en helt feil måte.

jeg har selv vært utsatt for hans svindel.

jeg snakket med han personlig da han skulle ha noe datautstyr for den russiske ambasade.

han hadde noen papirer med stempler og underskrifter og bekreftelser om kjøpet samt ett nr. vi kunne ringe (som var hans tlf da)

den sjefen vi liksom snakket med snakket flytende russisk og bekreftet enda en gang til på kjøpet.

alt virket helt greit og ekte men vi gikk fem på..(han fikk varene)

det mest utroligste var at da vi ringte han var han i butikken vår uten å bli lagt merke til.

svindel med stil!

personlig har jeg ikke noe til overs for han nei..

Hehe, nettopp. Han er åpenbart dyktig og svært intelligent, for ikke å snakke om usedvanlig moden for sin alder (det står jo til og med i artikkelen at to sakkyndige begge hadde trodd han var mellom 30 og 40 år gammel).

Men du har nok rett. Han bruker talentet sitt feil.

Det er tross alt meget mulig at en fyr som han kunne gjort det bra innen akkurat hva han ville.

Sånn sett så er det jo det hele litt trist.

Jeg får assosiasjoner til filmen Catch Me If You Can, med Leonardo DeCaprio.

Annonse

Gjest Kjokkløp

Jeg hadde derimot syntes det var litt interessant å ta en øl med han "en halvliters tid", for å finne ut hva som rører seg under topplokket hans, og for å se om han er det geniet media nærmest framstiller han som.

Nei, fytterakker'n! Gærne folk skal en holde seg unna. Er de i tillegg genier er de direkte farlige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...