Gå til innhold

er LEI av navnet marcus!

Anbefalte innlegg

Gjest jomfrua
Skrevet

vær så snill dere som skal ha barn- kall ikke barnet marcus! Alle babyer heter det nå.for et himla motenavn.mamma mia

Skrevet

Så dette sitter du å grubler på nå i de sene nattetimer?

Gjest jomfrua
Skrevet

Så dette sitter du å grubler på nå i de sene nattetimer?

til wita. ja jeg kom til å tenke på dette nå. pluss alle som ikke bryr seg om hjemløse katter. det er dette jeg grubler litt på nå i natt.håper du er en dyrevenn!:)

Skrevet

Enig med deg.

Dette ville jeg gjort til en kampsak dersom jeg var politisk aktiv.

Skrevet

Synes marcus er et flott navn jeg - folk må da få kalle barna sine hva de vil vel:)

Skrevet

ikke bare det navnet.jeg er drittlei Hedda og Thea!!!

de som kaller ungene sine det tror de er så jævla oppfinnsomme, men alle heter jo det nå.og selv om tippoldeforeldrene kanskje het det, så betyr ikke det at navna er fine, de høres helt grusomme ut.dser for meg ei gammal, dø kone...

når det finnes så utrolig mange fine navn, hvorfor velger alle de samme støgge navna da???!!!

mariaflyfly
Skrevet

ikke bare det navnet.jeg er drittlei Hedda og Thea!!!

de som kaller ungene sine det tror de er så jævla oppfinnsomme, men alle heter jo det nå.og selv om tippoldeforeldrene kanskje het det, så betyr ikke det at navna er fine, de høres helt grusomme ut.dser for meg ei gammal, dø kone...

når det finnes så utrolig mange fine navn, hvorfor velger alle de samme støgge navna da???!!!

Smaken er som baken, vettu!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...