Gjest jomfrua Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 vær så snill dere som skal ha barn- kall ikke barnet marcus! Alle babyer heter det nå.for et himla motenavn.mamma mia 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Så dette sitter du å grubler på nå i de sene nattetimer? 0 Siter
Gjest jomfrua Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Så dette sitter du å grubler på nå i de sene nattetimer? til wita. ja jeg kom til å tenke på dette nå. pluss alle som ikke bryr seg om hjemløse katter. det er dette jeg grubler litt på nå i natt.håper du er en dyrevenn! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Enig med deg. Dette ville jeg gjort til en kampsak dersom jeg var politisk aktiv. 0 Siter
silencieux Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Synes marcus er et flott navn jeg - folk må da få kalle barna sine hva de vil vel:) 0 Siter
svinssvans Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 ikke bare det navnet.jeg er drittlei Hedda og Thea!!! de som kaller ungene sine det tror de er så jævla oppfinnsomme, men alle heter jo det nå.og selv om tippoldeforeldrene kanskje het det, så betyr ikke det at navna er fine, de høres helt grusomme ut.dser for meg ei gammal, dø kone... når det finnes så utrolig mange fine navn, hvorfor velger alle de samme støgge navna da???!!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 ikke bare det navnet.jeg er drittlei Hedda og Thea!!! de som kaller ungene sine det tror de er så jævla oppfinnsomme, men alle heter jo det nå.og selv om tippoldeforeldrene kanskje het det, så betyr ikke det at navna er fine, de høres helt grusomme ut.dser for meg ei gammal, dø kone... når det finnes så utrolig mange fine navn, hvorfor velger alle de samme støgge navna da???!!! Smaken er som baken, vettu! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.