Gjest dawn Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=66742 0 Siter
soleil Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Den dama er syk. Skummelt å tenke på at hun er sykepleier. Stakkars fyr. Jeg tror han har rett i at en dame som sliter med samme problem blir tatt mer på alvor. 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Den dama er syk. Skummelt å tenke på at hun er sykepleier. Stakkars fyr. Jeg tror han har rett i at en dame som sliter med samme problem blir tatt mer på alvor. Sick person.. Legg merke til overskriften.. 0 Siter
carma Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Hva er det som er skrevet feil? Busssjåfør? Hverken? Hehe.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Busssjåfør? Hverken? Hehe.. Hverken går da fint an å skrive! Busssjåfør derimot, hehe... Den glapp forbi mine øyne. 0 Siter
carma Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Hverken går da fint an å skrive! Busssjåfør derimot, hehe... Den glapp forbi mine øyne. Hverken er visst lov det, ja... Trodde jeg hadde sjekket det før og funnet ut at det ikke gikk.. hehe. Men busssjåfør var litt over the top i alle fall ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Hverken er visst lov det, ja... Trodde jeg hadde sjekket det før og funnet ut at det ikke gikk.. hehe. Men busssjåfør var litt over the top i alle fall ) Hverken har da alltid vært lov, sidestilt med verken. Det var iallefall det jeg lærte på skolen, og skriver selv hverken. Visste du at hvis og viss også er sidestilte ord på bokmål nå? Helt forferdelig å se på, men men... 0 Siter
carma Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Hverken har da alltid vært lov, sidestilt med verken. Det var iallefall det jeg lærte på skolen, og skriver selv hverken. Visste du at hvis og viss også er sidestilte ord på bokmål nå? Helt forferdelig å se på, men men... :-o Æsjomsjera? Enkli ær'e bare bra! Fratte, snart kan vi skrive akkrat åssn vi vi! ;o) 0 Siter
erin Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Hverken går da fint an å skrive! Busssjåfør derimot, hehe... Den glapp forbi mine øyne. Alle ord som begynner på hv-, skal kunne uttales som kv- feks: hval, hvor, hva, hvelving, hvem, hver, hverdag, hvete. osv. Det lærte vi iallefall på skolen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 :-o Æsjomsjera? Enkli ær'e bare bra! Fratte, snart kan vi skrive akkrat åssn vi vi! ;o) Hehe... *kommer ikke på en eneste god grenlands-kommentar* 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Alle ord som begynner på hv-, skal kunne uttales som kv- feks: hval, hvor, hva, hvelving, hvem, hver, hverdag, hvete. osv. Det lærte vi iallefall på skolen. Jaja, men hverken er lov å skrive 0 Siter
carma Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Hehe... *kommer ikke på en eneste god grenlands-kommentar* Tsk tsk tsk ;o) 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Hverken er visst lov det, ja... Trodde jeg hadde sjekket det før og funnet ut at det ikke gikk.. hehe. Men busssjåfør var litt over the top i alle fall ) Mener du at det skrives verken? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Alle ord som begynner på hv-, skal kunne uttales som kv- feks: hval, hvor, hva, hvelving, hvem, hver, hverdag, hvete. osv. Det lærte vi iallefall på skolen. Tror du det er lov å si kvilken på nynorsk? Hva med hvilken på bokmål? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Mener du at det skrives verken? http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=hverken&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=verken&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j 0 Siter
carma Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Mener du at det skrives verken? Ja, det mener jeg ) 0 Siter
fresja Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Alle ord som begynner på hv-, skal kunne uttales som kv- feks: hval, hvor, hva, hvelving, hvem, hver, hverdag, hvete. osv. Det lærte vi iallefall på skolen. Er det noen som sier kvor da? 0 Siter
fresja Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Ja, det mener jeg ) Ifølge ordboka her på nett kan hverken skrives både med og uten h. Husker vi diskuterte dette i fjor en gang, men husker ikke om vi ble enige. På nynorsk heter det verken eller korkje. 0 Siter
Sør Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Hverken går da fint an å skrive! Busssjåfør derimot, hehe... Den glapp forbi mine øyne. "Hverken" og "blandt" er dansk! Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.