Gå til innhold

FU: Er du vær-syk?

Anbefalte innlegg

Gjest Little Madam
Skrevet

Jo... Må innrømme at jeg er værsyk hvis det regner i strie strømmer i dagevis/ukevis midt på sommeren...

Men i dag skinner sola her. Riktig så varmt og deilig B-) Så nå går jeg ut igjen!

God sommer!

Skrevet

Ja, blir tung i hode når det kommer torevær.

Tung i kroppen når det er for varmt.

Gjest selje
Skrevet

Nei. :)

Veldig værsyk. Det skal visstnok henge sammen med fibromyalgi-greiene. Det er blitt verre med åra. Nå som det har vært ustabilt vær med skiftende lavtrykk - enten det er sol eller regn - så lenge, da verker jeg i kroppen, kjenner meg svimmel og uggen.

Sist fredag fløy svalene så lavt at de nesten snitta meg da jeg var ute på Ekebergsletta. Det gjør de fordi insektene som de spiser, flyr lavt når trykket er lavt. Hvorfor insektene gjør det, må f. vite. Men da strålte sola, og trykket var altså fortsatt lavt, med skyer i horisonten og det meteorologen kaller "ustabil atmosfære". Er det rart en blir ustabil sjøl!

Gjest Stjernemor
Skrevet

Verker i kroppen før tordenvær.

Blir tung og dorsk i varmt vær med sol. Når alle andre trives. Sukk.

Skrevet

Nei, ikke spesielt. Men jeg begynner å bli lei det mer eller mindre halvdårlige været vi har hatt denne sommern.

Jeg vil ha litt farge på kroppen.

Skrevet

Ja!

Får hodepine hvis det er lummert..

Er ellers hjemmeværende for tiden, og holder på å gå på veggen de dagene det regner som væest, og barna ikke kan være ute hele dagen..

De er værsjuke de å da..

:o)

Skrevet

Nei, ikke spesielt. Men jeg begynner å bli lei det mer eller mindre halvdårlige været vi har hatt denne sommern.

Jeg vil ha litt farge på kroppen.

Bor på feil plass i landet..

Har fått masse farge vi her oppe.. Var på stranda nesten hver dag forrige uke med flere venninner.. Deilige å brune hele gjengen nå.. Har vel ikke badet i sjøen heller du i år?

Skrevet

jeg blir deprimert om vinteren av det mørke, kanlde, våte været.om sommeren når det er sol er jeg helt topp psykisk, men da får jeg pollenallergi...dette bedrer seg av regnvær, men når det regner blir jeg derimot kvalm og får vondt i hodet...så du kan si at jeg påvirkes sterkt av været!

det er ikke lett å være meg

Gjest været
Skrevet

jeg blir deprimert om vinteren av det mørke, kanlde, våte været.om sommeren når det er sol er jeg helt topp psykisk, men da får jeg pollenallergi...dette bedrer seg av regnvær, men når det regner blir jeg derimot kvalm og får vondt i hodet...så du kan si at jeg påvirkes sterkt av været!

det er ikke lett å være meg

Det skal ikke være lett..

;-)

Skrevet

Bor på feil plass i landet..

Har fått masse farge vi her oppe.. Var på stranda nesten hver dag forrige uke med flere venninner.. Deilige å brune hele gjengen nå.. Har vel ikke badet i sjøen heller du i år?

Nei, har ikke badet eller noe.

Men nå har jeg fri til helgen og store deler av neste uke, så da får vi satse på at værgudene er på min side :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...