Gjest hjelp meg vær så snill Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Finnes det en type mat,eller kosthold som er gunstigst for menstruasjonssmerter? Har så vondt under mensen at jeg nesten ikke orker noenting.. 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Jeg vet ikke om det virker mot smertene, men sjokolade får deg til å føle deg tusen ganger bedre! 0 Siter
Gjest hjelp meg vær så snill Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Jeg vet ikke om det virker mot smertene, men sjokolade får deg til å føle deg tusen ganger bedre! Eh.. Funker nutrilettsjokolade? Jeg slanker meg skjønner du.. Ada. 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Eh.. Funker nutrilettsjokolade? Jeg slanker meg skjønner du.. Ada. Hehe, tja, muligens ikke.. 0 Siter
soleil Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Nattlysolje. (apotek/helsekost) P-piller/sprøyte kan hjelpe. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 En god lang varm dusj hjelper mot smerter, men kan øke blødning. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Spør legen din etter å få smertestillende mot mens smerter. Disse typene tror jeg virker en del bedre enn vanlig paracet for eksempel. Og en annen sak. Pass på å ikke fryse. Da blir krampene/smertere verre gjerne. Spesielt viktig er det å holde seg varm på føttene. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Jeg vet ikke om det virker mot smertene, men sjokolade får deg til å føle deg tusen ganger bedre! jaa stratos *går og henter i skapet* 0 Siter
Gemini Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Spør legen din etter å få smertestillende mot mens smerter. Disse typene tror jeg virker en del bedre enn vanlig paracet for eksempel. Og en annen sak. Pass på å ikke fryse. Da blir krampene/smertere verre gjerne. Spesielt viktig er det å holde seg varm på føttene. Flere av de smertestillende som er best mot mens-smerter er frigitt nå, slik at man ikke trenger resept. Det er bare å spørre på apoteket hvilke merker det gjelder. De samme pillene kan også hjelpe mot en del andre smerter, men de er kun frigitt for reseptfritt salg så lenge det er mot mens-smerter (de kan nekte å selge de til en som ikke sier det er mot mens-smerter). 0 Siter
Piamor Skrevet 6. juli 2003 Skrevet 6. juli 2003 Jeg leste en gang i et blad at magnesium demper menssmerter. Kalsium hindrer kroppen i å ta opp magnesium, derfor bør en unngå melkeprodukter bl.a. Det fungerer iallefall sånn hos meg, det kan jo være verdt et forsøk? 0 Siter
Gjest hårek21 Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Jeg leste en gang i et blad at magnesium demper menssmerter. Kalsium hindrer kroppen i å ta opp magnesium, derfor bør en unngå melkeprodukter bl.a. Det fungerer iallefall sånn hos meg, det kan jo være verdt et forsøk? når den dagen kommer hos meg går jeg på indisk restaurant. masse smaker og litt sterk mat...det hjelper for meg=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.