Gå til innhold

Ungkarfestivalen i Suldal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Det er den mest HARRY festivalen i hele Norge. Hi,hi..

Jeg har vært på "redneck" festival to steder i USA, det er amerianernes svar på "harry".

Kasting av do-ringer, kåring av den mest hårete brøstkassa, lengste midtskill, breieste kjeft, største mulige snuspakke i kjeften, lengdespytting av snus osv. Da blir det moro ?

Jeg har vært på "redneck" festival to steder i USA, det er amerianernes svar på "harry".

Kasting av do-ringer, kåring av den mest hårete brøstkassa, lengste midtskill, breieste kjeft, største mulige snuspakke i kjeften, lengdespytting av snus osv. Da blir det moro ?

Det der hørtes gøy ut! For øvrig synes jeg veldig mange festivaler er harry, med og uten spekepølse og trekkspillmusikk.

A propos harry: I går så jeg en episode av Sex og singelliv. Der ble uttrykket "Barny" (barney?) brukt. Det ble oversatt med barnslig. Men betyr det ikke harry? O allvitende hr. Ulv. Dukk opp av kaalen og svar.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det der hørtes gøy ut! For øvrig synes jeg veldig mange festivaler er harry, med og uten spekepølse og trekkspillmusikk.

A propos harry: I går så jeg en episode av Sex og singelliv. Der ble uttrykket "Barny" (barney?) brukt. Det ble oversatt med barnslig. Men betyr det ikke harry? O allvitende hr. Ulv. Dukk opp av kaalen og svar.

Barny = bondeknøl, liker seg på gård.

Barnstormer = artist, skuespiller eller musiker som opptrer på småsteder og på loveball/ bygdefester.

Ulv I Faarikaal

Så barny betyr bondsk? Mere Johan enn Harry?

Har de noe annet uttrykk som tilsvarer harry?

Redneck = jeg tror nærmest fattig farmer fra sørstatene, svært rasistisk og uhyre enkel, offer for innavl, innsnevra holdninger, sloss, drekker og tygger snus.

Ikke noe som våre harryer eller rånere, men f eks i Las Vegas finnes Elvis-fans som kan ligne :)

Harry på engelsk betyr å herje og plyndre. Men kan også være navnet på fanden sjøl, Gamle-Erik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...