Gå til innhold

Hvilken maskin ville du valgt?(gode råd trengs)

Anbefalte innlegg

Gjest annette
Høne I Frikassè
Skrevet

Velg for all del aldri en crappy italiensk dritt-vaskemaskin. Zanuzzi er det desidert dårligste merket på markedet.

Investèr noen tusen ekstra i en tysk vaskemaskin.

Du har den i 15-20 år i stedet for 5-10 år som de andre..

Skrevet

Velg for all del aldri en crappy italiensk dritt-vaskemaskin. Zanuzzi er det desidert dårligste merket på markedet.

Ehem.. bare sier fra at jeg har hatt to Zanussi-maskiner i løpet av mitt voksne liv, den første var 10 år når jeg fikk den, og levde i 8 år til, den andre var ny i 1990 og går som ei kule enda. Aldri noe feil med mine, nei!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Husquarna 12650.

Samme innmat som en AEG testvinner, men 1000 kr billigere så vidt jeg skjønner.

Skrevet

Asko er solide saker. Den har ingen mansjett i døra, altså bygget opp som en industrimodell. Den koster fra ca 8000,- Men for all del - det finnes andre gode maskiner også, med bedre konefaktor, som f.eks Miele.

Skrevet

Min vaskemaskinreperatør fortalte Zanuzzi var den vaskemaskinen som var minst inne til reperasjon.

Jeg har AEG.

Gjest togli
Skrevet

Søster`n var på et kurs i forbindelse med hvitevarer og kvalitet. Der ble det sagt at Miele var en av de beste maskinene. Zanussi (sånn det skrives?) var visstnok en dårlig maskin man ikke kunne regne med varte spesielt lenge..

Gjest puzzle
Skrevet

Jeg ville ikke valgt noen av dem. Ville ikke hatt dem med til vurdering i første runde en gang :)

Høne I Frikassè
Skrevet

Ehem.. bare sier fra at jeg har hatt to Zanussi-maskiner i løpet av mitt voksne liv, den første var 10 år når jeg fikk den, og levde i 8 år til, den andre var ny i 1990 og går som ei kule enda. Aldri noe feil med mine, nei!

Du er unntaket som bekrefter regelen. ;P

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Har ikke det litt med hvor mye den blir brukt ? Jeg hadde den billigste vaskemaskinen som var å få med tre programmer. Den gikk i 20 år og er like fin enda, men ikke så mye brukt.

Skrevet

Miele eller Bauknecht.

Ingen over, ingen ved siden.

Høne I Frikassè
Skrevet

Har ikke det litt med hvor mye den blir brukt ? Jeg hadde den billigste vaskemaskinen som var å få med tre programmer. Den gikk i 20 år og er like fin enda, men ikke så mye brukt.

Ahh..det er DET som lukter!

*avblåser jakten*

*knegg*

Kåmmer'u å tsjætter eller, gammer'n?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ahh..det er DET som lukter!

*avblåser jakten*

*knegg*

Kåmmer'u å tsjætter eller, gammer'n?

Jeg er ikke gammel.

Jeg kommer ikke og chatter.

Jeg har ny vaskemaskin til kr 6000 ! Jeg kan knapt huske å ha brukt et par sokker mer enn en dag. Truser maks tre dager om vintern, en eller to dager om sommern, så det så.

:-)

Skrevet

Jeg hadde holdt meg langt unna Zanussi da jeg har dårlig erfaringer med både vaskemaskiner og tørketromler av det merket

Gjest puzzle
Skrevet

Jeg er ikke gammel.

Jeg har ny vaskemaskin til kr 6000 ! Jeg kan knapt huske å ha brukt et par sokker mer enn en dag. Truser maks tre dager om vintern, en eller to dager om sommern, så det så.

Hæ?? Lar du det gå dager mellom truseskift???

*rister på flettene så kaffekoppen går i golvet*

Skrevet

Jeg er ikke gammel.

Og du er singel, ja?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hæ?? Lar du det gå dager mellom truseskift???

*rister på flettene så kaffekoppen går i golvet*

Det er en vurdering, men siden ingen her bryr seg så det er ingen å forhandle med. Da lar vi demokratiet avgjøre, siden jeg er eneste medlem i trusestyret kan jeg bestemme.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg hadde holdt meg langt unna Zanussi da jeg har dårlig erfaringer med både vaskemaskiner og tørketromler av det merket

Vi har en 15 år gammel Zanussi vaskemaskin vi aldri har hatt trøbbel med. Kjenner fler som har svært gode erfaringer med dette merket.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Og du er singel, ja?

Riktig, og ikke barn.

Derfor går ikke maskinen så ofte. Med den nye svære maskinen og nok klær på lager, holder det med tre maskiner i uka.

Gjest lykke til med vasken
Skrevet

Hadde jeg hatt for mye penger, så hadde jeg satset på Miele ..... synd den er så DYR !!!!!

Vi kjøpte oss Whirlpool ifjor vi, er veldig fornøyde så langt.

Asko kjenner jeg bare ut fra oppvaskmaskina vår ..... og da får ikke det merket høyt scoore, nei !!!!! Har flere venner som har samme merke, og samtlige sier, ALDRI MER ... men det var oppvaskmaskina da. Hvordan vaskemaskina er aner jeg ikke, men jeg hadde ikke tatt sjansen på den så lenge ikke oppvaskmaskina holder mål.

Dette er ikke lette skal jeg si deg ;o), vi holdt på en stund før vi bestemte oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...