Gå til innhold

Hvilken maskin ville du valgt?(gode råd trengs)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en 15 år gammel Zanussi vaskemaskin vi aldri har hatt trøbbel med. Kjenner fler som har svært gode erfaringer med dette merket.

Jeg har hatt tre som det bare har vært trøbbel med. Neste gang skal jeg kjøpe Miele eller AEG

Skrevet

Jeg er ikke gammel.

Jeg kommer ikke og chatter.

Jeg har ny vaskemaskin til kr 6000 ! Jeg kan knapt huske å ha brukt et par sokker mer enn en dag. Truser maks tre dager om vintern, en eller to dager om sommern, så det så.

:-)

Liker ikke å blande meg inn, men siden du virker som en aldrig så liten spøkefugl så tåler du sikkert en liten påminnelse!!!!

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1734096

Skrevet

Liker ikke å blande meg inn, men siden du virker som en aldrig så liten spøkefugl så tåler du sikkert en liten påminnelse!!!!

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1734096

Hallo!!! -til meg selv altså....

Mener selvsagt ikke at du er gammel, men ingen ungdom altså! Ja, ja, alt er jo relativt *smil*

Håper ikke at jeg fornermet deg nå????? *litt nærvøs*

mvh

Skrevet

Har ikke det litt med hvor mye den blir brukt ? Jeg hadde den billigste vaskemaskinen som var å få med tre programmer. Den gikk i 20 år og er like fin enda, men ikke så mye brukt.

Vet ikke jeg, den vi har nå har blitt brukt daglig og hardt. Vi har vasket digre tepper, dyner og alt mulig i den. (Har unger og hunder)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...